Ik heb in mijn vorige topic een probleem beschreven..(waarbij ik niet voldoende hulp heb mogen ontvangen ,helaas).. Nu heb ik het probleem ondertussen zelf opgelost en vroeg ik me af of deze code correct is. Hij werkt goed alleen vraag ik me af is hij veilig e.d. en wat zouden jullie anders doen?
Hier komt ie dan:
En wat anderen al de hele tijd proberen te zeggen is dat je die foto3, foto4 en foto5 helemaal niet moet controlleren moest je een goed datamodel hebben.
Bij zo'n goed datamodel zou je meteen een array van foto's van een artiest kunnen krijgen uit de DB. En dan hoefde je je hoofd niet meer te breken over dit soort brakke en onlogische code met dubbel werk.
?
Onbekende gebruiker
28-09-2010 23:16
SanThe Nvt op 28/09/2010 23:15:21
Ik ben het met Karl eens: Ga normaliseren.
Deze manier van scripten is waardeloos.
Ik stop mijn support aan dit topic.
Hipska BE op 28/09/2010 23:15:42
En wat anderen al de hele tijd proberen te zeggen is dat je die foto3, foto4 en foto5 helemaal niet moet controlleren moest je een goed datamodel hebben.
Bij zo'n goed datamodel zou je meteen een array van foto's van een artiest kunnen krijgen uit de DB. En dan hoefde je je hoofd niet meer te breken over dit soort brakke en onlogische code met dubbel werk.
[size=xsmall]Toevoeging op 28/09/2010 23:18:11:[/size]
SanThe Nvt op 28/09/2010 23:15:21
Ik ben het met Karl eens: Ga normaliseren.
Deze manier van scripten is waardeloos.
Ik stop mijn support aan dit topic.
je hebt ook nog geen nuttig antwoord gegeven dus maakt verder weinig uit.. ik kom hier alleen om hulp maar ik merk al dat hier 2 uit de hoogte geblazen figuren zitten die het altijd beter weten en maar al te goed over willen komen.
Nee. Hij geeft je juist nuttige antwoorden. Jij hebt alleen een blok voor je kop en negeert het goede antwoord. Jij zit te wachten totdat iemand je verteld hoe je dit het beste kunt oplossen met een verkeerde database structuur.
Zoals Hipska al aangeeft. Stop je energie nou gewoon in het normaliseren van je database structuur. Is je probleem meteen verholpen.
Nee. Hij geeft je juist nuttige antwoorden. Jij hebt alleen een blok voor je kop en negeert het goede antwoord. Jij zit te wachten totdat iemand je verteld hoe je dit het beste kunt oplossen met een verkeerde database structuur.
Zoals Hipska al aangeeft. Stop je energie nou gewoon in het normaliseren van je database structuur. Is je probleem meteen verholpen.
hier wil ik ook aan beginnen maar zoals ik aangeef.. niet iedereen is zo slim als de rest hier.. ik zit hier met een reden om hulp te vragen. En als alle "pro" scripters hier dan met dingen aankomen die niet duidelijk zijn dan is de naam PHPhulp toch echt verkeerd genomen.