Door
P-ter AA
op 22-10-2010 12:22
gewijzigd op 22-10-2010 12:25
5.524 views
Windows Live Essentials 2011
Heb jij hem al? Ik kreeg net een Windows Update met de nieuwe 'Windows Live Essentials 2011'. Ik heb messenger net opgestart en ben hem nu al zat.
Mijn mening:
- De standaard emoticons zijn helemaal veranderd --> Zien er niet meer uit
- Contactpersonen onhandig 'geordend'.
- Reclame staat in de weg
- Bij een videogesprek is je webcam te klein in beeld, en die van de ander te groot.
- Je kan alleen nog een persoonlijk bericht instellen. Geen normale meer, deze wordt namelijk je volledige naam die is ingesteld in je profiel van WindowsLive.
Sreens:
De nieuwe 'Windos Live Mail' vind ik trouwens wél een vooruitgang.
Wat vinden jullie er van?
Weet trouwens iemand een manier om de oude emoticons terug te zetten? (Van eerdere versies)
ik heb het ook en het faalt alleen maar. ik snap ook niet waarom ze het gedaan hebben .je kan niet eens je msn naam aanpassen. inderdaad de volgorde van contactpersonen faalt, de emoticons faalt (sommige zijn wel cool) die reclame kun je weghalen door compacte versie te kiezen, die ook nog is faalt. kortom het faalt gewoon compleet, en wat is er veranderd aan windows mail? ben geen verandering tegengekomen. hebben jullie ook dat windows live steeds zeurt om dat hij flash player wil installeren, klik je op installeren en dan werkt opeens de site van adobe niet meer? ik heb mijn pc gewoon maar teruggezet voor de update. en bij windows update dat hij windows essentials moet negeren
Ik heb 'm net geinstalleerd. In eerste instantie is hij inderdaad veel slechter (in ieder geval de layout en naam enzo), maar het valt allemaal wel aan te passen. Ik heb het originele venstertje weer terug van msn en de mail heb ik ook weer bijna origineel. De emoticons zijn inderdaad jammer. Nouja, we zullen zien wat het wordt...
Ja,
Ik heb een update ontvangen, en heb hem gedaan maar nu heb ik alleen maar gezeik met Windows Essentials 2011 ( MSN ) want ik weet niet waar ik me naam kan veranderen?
Wie weet dit?