Ik heb een probleem met mijn server. Ik host mijn site bij zymichost, en daar hebben ze rotinstellingen bij de php.ini staan. Ik wil graag een nieuwe php.ini maken, maar hoe host ik die dan?
Zijn er truukjes met htacces?
Of kan ik iets anders doen.

Wil je ff reageren als je ook zymic hebt of wat weet hierop?

Alvast tnx!
:) Max

P.s. Ik krijg misschien Donderdag een nieuwe pc, daar ga ik dan mijn site op hosten via Xerver, en dan voeg ik mysql ook toe
mischien heb je hier iets aan

klik

[size=xsmall]Toevoeging op 18/11/2010 21:09:57:[/size]

1 minuutje googlen:)

je kan zelf je eigen php.ini maken
@Jordi: Jouw tip ook eerst zelf lezen hoor, dus meer dan 1 minuutje besteden.
Het betreffende script probeert de hoster php.ini aan te passen!
Ik denk dat de kans klein is dat dat lukt, dat heeft elke hoster wel dichtgezet.
[php]php.ini[/php].
php.ini is best wel straightforward.
mmm... ff uitgebreid zitten kijken naar de eerste tip, kreeg ik een script in mijn gezicht geduwd, moet je dit script uitvoeren of includen?
uitvoeren is genoeg. Op je Xerver kan je gewoon je eigen php.ini editten (hoop ik).
werkt dat echt goed denk je Xerver ? Compleet in Java geschreven.....
Er staat toch path to php.ini
Path to custom php.ini

Mijn php.ini (betaalde host ) staat dus in usr/lib

Try before you die()
;-)
Jordi kroon op 18/11/2010 21:08:10

mischien heb je hier iets aan

klik

[size=xsmall]Toevoeging op 18/11/2010 21:09:57:[/size]

1 minuutje googlen:)

je kan zelf je eigen php.ini maken

Hoe werkt dit script eigenlijk? Als ik het goed begrijp leest ie het originele php.ini bestand in. Vervolgens voegt ie daar een aantal handmatige parameters aan toe die de eerdere parameters overschrijven en vervolgens wordt het geheel weggeschreven in een nieuw eigen php.ini bestand. Oke, dat is stap 1. Maar hoe wordt nu het nieuwe php.ini bestand aangeroepen / ingeladen als je de website opent?
Hoe bedoel je dat precies?

Reageren