Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":

"This changes everything. Again":

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):

Nu moet je scrollen....

Nog een klein stukje....

Zei ik klein?

Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
[color=red]Voor LOSERS door LOSERS[/color]
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend [color=red]betekent is met een T..[/color] dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Vlieg een end op, nep mod!
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05

maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14

Ik zie screen niet? 'Blanco' page
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?

Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...

Reageren