Ik beheer een website , waar mensen moeten inloggen een googlebot zal dus never nooit de binnenkant zien van deze website.
Is het op een of andere manier wel zo te maken dat een googlebot kan inloggen op deze website of is dit totaal onmogelijk.
Mischien behoord deze vraag hier niet maar denk dat het wel intresant kan zijn.
Ik kan moeilijk 25.000 linkjes in een sitemap gaan zetten handmatig .. , en dat was ook niet mijn vraag , beetje jammer dat er enkelt andere dingen gepost worden dan dat er gevraagd word , zie dat helaas meer hier beetje jammer
Je kan je sitemap ook laten genereren door PHP. Netjes een XML wegschrijven in de root van je site. Gok op een regel of 20 aan code. En één regel code om de sitemap op te nemen in je robots.txt.
Of een sitemap wel of niet het gewenste antwoord op je vraag is, de suggestie is natuurlijk wél goed. Helaas is het zo dat mensen graag een compleet antwoord willen hebben, het liefst gelijk geïmplementeerd op hun site. Zie dat helaas meer hier, beetje jammer!
De belangrijkste vraag die hier gesteld is heb je niet beantwoord:
- SanThe - op 24/12/2010 23:34:32
En dan zijn al je beveiligde pagina's gewoon te zien op Google. Wat heeft inloggen dan nog voor nut?
Denk er over na wat de gevolgen zijn als een pagina in Google te vinden is, maar er vervolgens een foutmelding te zien is (denk richting de cache van Google).
Inloggen heeft enkelt het nut om op je eigen Account te zitten en dat er geen Gast accounts aanwezig zijn op het spel.
Om bijvoorbeeld spam tegen te gaan van andere.