Aangezien ik waarschijnlijk binnenkort een (onrechtmatige) ban krijg neem ik alvast afscheid.

Het was mij een waar genoegen om iedereen hier te kunnen helpen met vele problemen. Ik hoop dat toekomstige vragen snel worden opgelost op een vakkundige manier.

(Jammer genoeg is deze dictatuur het niet met mij eens en dien ik dus te verdwijnen. Wanneer, en of het gaat gebeuren dat is ook niet zeker. Daarom alvast dit bericht. Als ik niet verdwijn, dan trek ik deze tekst in. Zie dit topic maar als een soort van avant la lettre.)
Jammer karl, jij wist bijna op elke vraag een juist antwoord.
Pinkt een traantje weg... XD, Anyway jij blijft gewoon, phphulp heeft jouw teveel nodig. Jij bent ongelofelijk vaak online bent en helpt mensen goed.
Tobias Witmer op 15/01/2011 19:24:37

doei

Droog (y)

@ Niels, helemaal correct
Niels Kieviet op 15/01/2011 19:24:18

Pinkt een traantje weg... XD, Anyway jij blijft gewoon, phphulp heeft jouw teveel nodig. Jij bent ongelofelijk vaak online bent en helpt mensen goed.

Ik hoop het ook niet. Maar jammer genoeg ben ik wel bekend met dit beleid...
volg jij nog andere php gerelateerde forums buiten php-hulp?
Ook in dit topic maar even:

Bij deze dus ook het vriendelijke verzoek om te stoppen met reageren op deze topics. Je krijgt onzinnige discussies wat niet ten goede komt van de sfeer.

Er is nergens gesproken over een ban aan Karl wat dit topic dus onnodig maakt.
Bram Boos, er is wel gesproken over een ban. Tenminste, een waarschuwing vind ik toch wel een vooraankondiging van een ban.
Steff an op 15/01/2011 20:46:00

Bram Boos, er is wel gesproken over een ban. Tenminste, een waarschuwing vind ik toch wel een vooraankondiging van een ban.

Er worden wel meer leden gewaarschuwt maar tot nu toe is er nog niemand geband van PHPhulp en dat willen we ook graag zo houden.
Steff, je zegt zelf dat de discussies zinloos zijn en dat niemand er iets aan heeft maar nu ga je je er zelf met vermengen.

Ik blijf bij mijn standpunt dit probleem is een gevolg van een veel groter probleem.

Reageren