Aangezien ik waarschijnlijk binnenkort een (onrechtmatige) ban krijg neem ik alvast afscheid.

Het was mij een waar genoegen om iedereen hier te kunnen helpen met vele problemen. Ik hoop dat toekomstige vragen snel worden opgelost op een vakkundige manier.

(Jammer genoeg is deze dictatuur het niet met mij eens en dien ik dus te verdwijnen. Wanneer, en of het gaat gebeuren dat is ook niet zeker. Daarom alvast dit bericht. Als ik niet verdwijn, dan trek ik deze tekst in. Zie dit topic maar als een soort van avant la lettre.)
Bram Boos op 15/01/2011 20:47:43

[quote="Steff an op 15/01/2011 20:46:00"]
Bram Boos, er is wel gesproken over een ban. Tenminste, een waarschuwing vind ik toch wel een vooraankondiging van een ban.

Er worden wel meer leden gewaarschuwt maar tot nu toe is er nog niemand geband van PHPhulp en dat willen we ook graag zo houden.
[/quote]
Ik heb geleerd uit het verleden. Jammer genoeg kan je niet zien hoe jullie ban-procedure is, dus heb ik voor deze weg gekozen. Mijn redenatie was dat je één waarschuwing krijgt en dan een ban. Ik wou daar dus voor zijn. Zie ook de laatste regels.

PHP Jasper op 15/01/2011 20:48:22

Steff, je zegt zelf dat de discussies zinloos zijn en dat niemand er iets aan heeft maar nu ga je je er zelf met vermengen.

Ik blijf bij mijn standpunt dit probleem is een gevolg van een veel groter probleem.

Volgens mij zit jij in het verkeerde topic.
@ Karl deze topics lopen toch een beetje gelijk?
Daag, hier heb ik geen zin in.

Reageren