Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
zo , hehe eindelijk alle 7 pagina's door gelezen :D leuk topic trouwens. Nog even terug op pagina 1 ... of was het nou 2. naja maakt niet uit :P komt er op neer dat ik teun hesseling ben. Woon in haren, ben 18 jaar en zit in de 2de van MBO(ict-beheerder).
Nu weer even terug naar het heden.

De spam is inderdaad best wel irritant. maar ik denk dat we daar maar weinig aan kunnen doen dan de berichten te verwijderen.
Wat dat testen van die scripts betreft dat is een goed idee. Helaas heb ik zelf nog te weinig kennis om mij daarvoor aan te kunnen aanmelden, maar anders had ik het zeker gedaan. Heb namelijk binnen kort een weekje vrij dus dan had het mooi gekund.
Er bestaand dus al moderators voor de scripts:

- Blanche
- Terence Herbach
- Chris Horeweg

[size=xsmall]Toevoeging op 18/01/2011 16:29:57:[/size]

sinds wanneer staat er reclame op php-hulp?

----------------------------------------------------------------------->
PHP Jasper op 18/01/2011 16:27:10

sinds wanneer staat er reclame op php-hulp?

----------------------------------------------------------------------->

Sinds de site vastloopt en Bas overgestapt is naar een extreem duur Amerikaans hosting bedrijf wat dus meer geld op moet leveren. Of zal het zijn omdat de mods betaald worden voor hun goede werk. Of het kan ook zijn omdat de reclame er al stond maar nooit is opgevallen. Oke, ik weet het eigenlijk ook niet.

Ik denk voor meer inkomsten omdat de site op dit moment wordt verbouwd (zie homepage)...
Ohnee, geen amerikaanse host :o
er zijn toch voldoende alternatieven?
Ik heb hier het probleem met Chrome en Iron het probleem dat deze site maar blijft laden. Hebben meer mensen hier last van?
Jens V op 18/01/2011 11:16:06

@Jurrian: Dat van die moderators is niet volledig waar. Op PHPHulp zijn en forum-moderators en tutorial/script-moderators. Wij (forum) kunnen geen scripts/tuts modereren, en de script/tut-mods kunnen niets doen op het forum. De moderators van de scripts/tuts doen altijd het beste wat ze kunnen om er voor de scripts/tuts veilig en correct (en legaal) zijn.

Dan vraag ik me af waarom er nog behoorlijk veel oude scripts (zoals dat grote inlogsysteem) hier nog zijn, en wie die mod's voor de scripts ook al weer waren =D

Jurrian Nijland op 18/01/2011 17:19:11
Dan vraag ik me af waarom er nog behoorlijk veel oude scripts (zoals dat grote inlogsysteem) hier nog zijn, en wie die mod's voor de scripts ook al weer waren =D

Ik denk niet dat de mods elke dag alle oude en nieuwe scripts langs gaan. Die scripts zijn 6 jaar geleden gemaakt. Toen waren ze nog goed, nu helaas niet meer.
Wat je zou kunnen doen is zo'n mod mailen en uitleggen waarom dat een verkeerd script is. Grote kans dat hij verdwijnt.
Wouter J op 18/01/2011 17:24:07

[quote="Jurrian Nijland op 18/01/2011 17:19:11"]Dan vraag ik me af waarom er nog behoorlijk veel oude scripts (zoals dat grote inlogsysteem) hier nog zijn, en wie die mod's voor de scripts ook al weer waren =D

Ik denk niet dat de mods elke dag alle oude en nieuwe scripts langs gaan. Die scripts zijn 6 jaar geleden gemaakt. Toen waren ze nog goed, nu helaas niet meer.
Wat je zou kunnen doen is zo'n mod mailen en uitleggen waarom dat een verkeerd script is. Grote kans dat hij verdwijnt.

Ghe, je hebt gelijk, maar dat grote inlogsysteempje is al heel vaak commentaar over geleverd bijvoorbeeld.
[/quote]

Oh ik vind die reclame echt wel minder.. :( maarja we zullen er wel aan wennen.
Ja, inderdaad ik vind het slecht =(

Reageren