Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Er mag NIET GETEST worden.

Stel,je zet dit in een bestand genaamd test.html.
Wat krijg je op het scherm te zien?

ik zeg maar zo:
<?php
echo $error;
?>
ik zeg maar niks.
Of allebei, maar ik denk dat als we het over religie hebben dat het nog wel hoog op kan lopen omdat je van allebei de kant dan neem ik even de kanten, gelovig / niet gelovig, extremisten hebt zitten en ik weet niet of de mods het daarmee eens zijn? Anders is het misschien interessant wat de meningen zijn over de volgende stellingen?

Er bestaat een god, Of toch niet?

@Santhe

Gewoon wat je nu hebt getypt;) Extensie doet het hem ;)

Ik kreeg trouwens vorige week een vraag:

Ik probeer een melding te geven als javascript uitstaat maar ik krijg geen popup?

<noscript>
alert('Javascript moet ingeschakeld zijn voor deze applicatie');
</noscript>

zucht ...

- SanThe - op 18/01/2011 18:56:47

Er mag NIET GETEST worden.

Stel,je zet dit in een bestand genaamd test.html.
Wat krijg je op het scherm te zien?

ik zeg maar zo:
<?php
echo $error;
?>
ik zeg maar niks.

in een .html bestand php?

[size=xsmall]Toevoeging op 18/01/2011 18:59:09:[/size]

Niels Kieviet op 18/01/2011 18:57:30

Er bestaat een god, Of toch niet?

Ja, ik geloof :)

in een .html bestand php?

Jij zag hem ook direct :)

Ja, ik geloof :)

In? Je vader / moeder de buuren? Kortom licht eens toe;)

@Santhe

Gewoon wat je nu hebt getypt;) Extensie doet het hem ;)

Nee, niet wat ik heb getypt.
Dat had ik namelijk ook verwacht.
Niet? Het script wordt toch gewoon weergegeven zoals jij het hebt getypt omdat het een html bestand is?

Wat is het volgens jouw dan?

edit: Ok dan, je krijg gewoon een parse error? Haha

HTML: Fatal error: The client has found php tags.
@Niels;
Eerst vraag je of god bestaad, hij zegt dat hij geloofd als reactie op jouw en jij vraagt waar hij dan in gelooft... Hahahahaha

Ik kreeg trouwens vorige week een vraag:
Ik probeer een melding te geven als javascript uitstaat maar ik krijg geen popup?

<noscript>
alert('Javascript moet ingeschakeld zijn voor deze applicatie');
</noscript>

zucht ...

Haha, moest ik even met lachen.. dat is zo als die kerel dat via een php script wou checken of er verbinding was met internet :p

Over de god, ja ik geloof in één god. Ook in Jezus. Het enige wat ik minder vind is de Kerk (snap je wat ik bedoel met de kerk)
@bram

Ja?

Dat was juist bewust ;) Veel mensen denken als er wordt gezet 'God' aan het christendom maar je kan alles als God beschouwen. Zelfs je schoenveter ( eerste wat in me opkwam ). Oké het heet dan wel een AFGod maar goed, een God blijft het ;)

Haha, moest ik even met lachen.. dat is zo als die kerel dat via een php script wou checken of er verbinding was met internet :p

Dat kan toch? als je lokaal probeert?

Over de god, ja ik geloof in één god. Ook in Jezus. Het enige wat ik minder vind is de Kerk (snap je wat ik bedoel met de kerk)

Ok dan. Uh welke kerk bedoel je? De kerk met een 'hoofdletter', oftewel Gods volk? Of bedoel je die waar je zondags 2 maal 1,5 uur in stil moet zitten ? ;)

Niels Kieviet op 18/01/2011 19:02:27

Niet? Het script wordt toch gewoon weergegeven zoals jij het hebt getypt omdat het een html bestand is?

Wat is het volgens jouw dan?

Ik krijg dit op het scherm:

ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.

En dit in de broncode:

ik zeg maar zo:
<?php
echo $error;
?>
ik zeg maar niks.

Test jij het eens of jij dat ook hebt of dat het aan een of andere serverafstelling ligt.

Reageren