Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29

Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...

Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
Misschien iets als koffiehoek smileys?
Die kunnen dan alleen gebruikt worden in de koffie hoek o.i.d.
Voor de rest ben ik 21 jaar, woon in een dorpje ergens in de Kop van Noord-Holland.
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Heb nu 1 site volledig in de lucht, en hoop eind deze week weer een site online te hebben, en die moet dan ook wat geld in de lade gaan brengen.

Daarnaast bezit ik nog ongeveer 35 domeinen, waarvan een groot deel erg nutteloos, maar daar ga ik binnenkort websites opzetten om dan door te verkopen.

Maar ik heb het (helaas) een beetje druk momenteel.

Voor de rest om het maar even over de sfeer te hebben.

Het is erger geweest, en ik weet niet welk voorval er word bedoeld met die van Karl en The Ultimate, (misschien iemand een linkje ;þ) maar ik vind het eigenlijk de laatste tijd wel weer iets beter gaan.
Hoewel ik de laatste tijd wel weer steeds minder hier ben, (misschien dat het daarom ook wel beter word).

En ik ben eigenlijk van mening dat je elkaar niet meer zou moeten kennen om een betere sfeer te creëren.
Je moet gewoon iedereen accepteren en respecteren, je mag iemand best een lul of homo(karl) vinden. //@Karl, je kan het hopelijk wel een beetje waarderen ;þ
Maar dat moet je gewoon lekker voor je houden, en je behandelt elkaar gewoon zoals je een ieder ander zou behandelen.
Misschien moeten sommigen (waaronder ik ook trouwens) zo af en toe een iets subtielere manier gebruiken om mensen erop te wijzen hoe dit forum werkt, en wat een beetje de gebruikers-standaarden zijn hier.

That's just my 2 cents
Jens V op 17/01/2011 16:50:17

[quote="Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29"]
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...

Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
[/quote]

SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Nu hier toch wat mensjes lezen: Ik zoek nog iets zodat ik m'n eigen paar-cijferige telefoonnummer ergens krijg (bijv. 9090) om naar te SMS-en. Zoals je weleens bij radio Veronica hoort, 8090. En dan komt de SMS op je eigen telefoon binnen =D

Waar kan ik zoiets vinden? Mvg,
Jurrian
@ Nicoow

Thanks, ik zal d'r naar kijken :)

@ Bram

Idd, pingen is goedkoper maar met de nieuwe samsung wave kan je niet pingen ;)

@ Jens

Whaha, nou ik ken het had er altijd last van met m'n oude telefoon...
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42

Misschien iets als koffiehoek smileys?
Liever niet :D
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42

Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.

Software Engineering, daar heb ik binnen 2 weken een examen van. Enige tips misschien? ;) (zit nog in bachelor, eh. nog niet in de master)
Ik vind de smileys zo als je ze typt dus bijvoorbeeld ' :) ' wel iets hebben. Ik heb op mijn msn (pidgin) de smileys uitgezet :)

@ Nico, ik ben de link even kwijt :)
Ik zit zelf ook in bachelor, 3e jaar, waar heb je precies examens van, en welk jaar zit jij?

Heb jij nog wel plannen om Master te gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, voornamelijk door verschil in startersloon en doorgroei mogelijkheden.
Ik ben alleen bang dat het erg veel wiskunde is, en mijn sterke kant is juist het analytische gedeelte, maar dan zou het dus wel goed voor mij zijn ;P.
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10

SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p

@Nico(..)w: Ik studeer Informatica ICT in't algemeen, niet specifiek SE. We hebben dit trimester gewoon een vak SE. Als je wilt weten over wat het allemaal gaat, dit is de website van dat vak specifiek. 't Is een beetje te veel om allemaal op te noemen ;)

Reageren