Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Jens V op 17/01/2011 16:58:16

[quote="Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10"]
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p

[/quote]

'k Heb dan geen abbonoment, maar ik SMS voor 3 cent... Hee dat rijmt =P

]Toevoeging op 17/01/2011 17:01:15:[/size]

| |            | |
          |||            |||
          | |            | |

\                 ^                 /
 \                                 /
  \_______________________________/

Ooh, mijn ultieme skills: en helemaal zelf gemaakt, issie niet prachtig? =D

%^%#%#$#@@#$%$! [size=xsmall](Hier vloekte ik bijna, deze regel heb ik weg gehaald =) )[/size]

En deze regel was onnodig.
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)
Jens V op 17/01/2011 17:02:22

@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)

Thanks, dat had ik dus nog niet door.

Volgens mij is dit het begin van mijn iedere dag actief worden op PHPHulp trouwens, hoewel ik er eergisteren mee begonnen ben...

Oh enne, thanks =)
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?
Weetje wat het nadeel is hieraan? Als je de notes per e-mail aanhebt (bij reactie bij post waar jij reactie bij gezet hebt (duidelijk.... =D), dan krijg je binnen no time 30 mailtjes Ö

+   + 
_____

[size=xsmall]Toevoeging op 17/01/2011 17:10:41:[/size]

PHP Jasper op 17/01/2011 17:09:08

Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?

Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

[size=xsmall]Toevoeging op 17/01/2011 17:11:50:[/size]

Sinds vanmiddag licht m'n Windows server 2008 eruit, met de AutoDJ voor m'n radio. Gedver. Nu kan niemand uitzenden, en ik krijg 'm niet meer aan de praat...
Jurrian Nijland op 17/01/2011 17:10:06

Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)
PHP Jasper op 17/01/2011 17:13:09

Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)

Fijn toch? Je begint aan het begin en dan leer je via 't forum en alle tutorials/goede scripts heel wat =D
Ja da klopt, ik moet wel toegeven nu dat het school terug is begonnen dat mijn activiteit wel serieus is gedaald als ook mijn werk in uren voor verschillende websites.
@Jasper, bij mij net van't zelfde. Ik kende er absoluut niks van. En mijn html was toen nog à la html 4.01 ABSOLUUT niet strict :)
@ Jasper

Ik werd gewoon een beetje gek van het commentaar wat mensen soms leverde, en daardoor een tijdje weg geweest, maar goed nu begrijp ik dat commentaar ook wel weer..

[size=xsmall]Toevoeging op 17/01/2011 17:19:04:[/size]

Weet iemand waar ik een goedkope Windows Server 2008 + PC kan halen? =)

Reageren