Heb geprobeerd een eigen bewerkingspagina te maken maar het werkt niet, heb al vanalles geprobeerd maar werkt niet , kan iemand me helpen . Krijg steeds de melding hier klopt iets niet

<?php
include ("test.php");
if (isset($_POST['submit']) && isset($_GET['forumid']) && isset($_POST['bericht'])){
mysql_query("UPDATE tabel SET bericht='$_POST[bericht]' WHERE id='$_GET[forumid]");
echo "geupdate";
}
$query = mysql_query("SELECT bericht FROM dvdfilms WHERE naam='$_POST[naam]' AND email='$_POST[email]' AND id='$_POST[forumid]'");
if (mysql_num_rows($query) >= 1){
while ($rij = mysql_fetch_assoc($query)){
echo $rij['bericht'];
echo "</FORM method=\"post\" action=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "id=" . $rij['forumid'] . "\">";
echo "Nieuw bericht: <textarea cols=\"20\" rows=\"5\" name=\"nieuwbericht\"></textarea>";
echo "<br><input type=\"submit\" name=\"submit\">";
}
}
else{
echo "hier klopt iets niet";
}
?>

en de pagina om een resultaat te bekijken word toch zo

bewerk.php?naam=test&[email protected]&id=1
Als 'bericht' niet gepost is, moet hij naar het formulier gaan... Hij gaat nu naar hier klopt iets niet...

<?
$query = mysql_query("SELECT bericht FROM dvdfilms WHERE naam='" . $_POST['naam'] . "' AND email='" . $_POST['email'] . "' AND id='" . $_POST['id'] . "'");
?>

Dat werkte ook niet denk ik...
dit zijn de errors die ik krijg als ik alle errors laat weergeven

Notice: Undefined index: naam in

Notice: Undefined index: email in

Notice: Undefined index: id in
tim schreef op 12.05.2005 18:26
dit zijn de errors die ik krijg als ik alle errors laat weergeven

Notice: Undefined index: naam in

Notice: Undefined index: email in

Notice: Undefined index: id in

Dit zijn geen errors, enkel notices...
oke maar wat kan dus doen aan deze notices om te zorgen dat het script werkt ???? , mensen bedankt dat jullie zo snel reageren en mij willen helpen
Die notices beïnvloeden je script niet in de werking :) Das de fout niet... De fout ligt hier in:

$query = mysql_query("SELECT bericht FROM dvdfilms WHERE naam='$_POST[naam]' AND email='$_POST[email]' AND id='$_POST[forumid]'");
wat zou daar dan aan verandert moeten worden , en hoe komt de link van de pagina eruit te zien zoiets als die script bewerk.php heet ------------

bewerk.php?naam=Tim&[email protected]&id=1

of anders ???
Ik zou eens proberen met $_GET ipv $_POST dan... :)
Pure basis...
dus alle POST in GET veranderen ?
Doe vooral geen moeite met testen...
Ik zou enkel gaan wijzigen in het deel waar de fout zich situeert...
oke als ik alles in GET veranderen krijg ik netjes met bericht om te kunnen wijzigen , alleen werkt mijn submit knop niet

Reageren