Heb geprobeerd een eigen bewerkingspagina te maken maar het werkt niet, heb al vanalles geprobeerd maar werkt niet , kan iemand me helpen . Krijg steeds de melding hier klopt iets niet
<?php
include ("test.php");
if (isset($_POST['submit']) && isset($_GET['forumid']) && isset($_POST['bericht'])){
mysql_query("UPDATE tabel SET bericht='$_POST[bericht]' WHERE id='$_GET[forumid]");
echo "geupdate";
}
$query = mysql_query("SELECT bericht FROM dvdfilms WHERE naam='$_POST[naam]' AND email='$_POST[email]' AND id='$_POST[forumid]'");
if (mysql_num_rows($query) >= 1){
while ($rij = mysql_fetch_assoc($query)){
echo $rij['bericht'];
echo "</FORM method=\"post\" action=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "id=" . $rij['forumid'] . "\">";
echo "Nieuw bericht: <textarea cols=\"20\" rows=\"5\" name=\"nieuwbericht\"></textarea>";
echo "<br><input type=\"submit\" name=\"submit\">";
}
}
else{
echo "hier klopt iets niet";
}
?>
en de pagina om een resultaat te bekijken word toch zo
Ik weet het wel, tis alleen de bedoeling dat JIJ ook eens toont dat je moeite doet... Wat je dus blijkbaar niet doet, je wacht enkel op oplossingen van hieruit, en dat is niet mijn manier van werken :) Je kan evt wachten op antwoorden van anderen :)
?
Onbekende gebruiker
12-05-2005 19:16
oke dan ga nu even proberen en laat zien wat ik geprobeerd als het niet lukt oke ?
Alles wat in de url staat, roep je op met $_GET, alles wat je met een form verzend met $_POST (tenzij je expleciet aangeeft dat je de form wil verzenden via $_GET)