Waarom is er op phphulp geen signatures in de forums. Ik vind het veel leuker met een signature.
Mee eens, maar dan niet zo hele groote, gewoon 1 of 2 regels
It sucks... Als je dan ooh zo nodig een wil, typ ze dan handmatig :) 't is eerder storend dan nuttig... :)
Ach op GoT heb ik er ook geen last van.
Vind het eigenlijk wel leuk :)
Een plain text sig zou ik mee kunnen leven, maar niet zoals je op sommige fora ziet... Ganse afbeeldingen als sig... Word je stiepelgek van...
Ik vind een sig ook wel gaaf. Maar dan inderdaad wel gewoon een normale, beschaafde, zoals al meer mensen voor mij hebben opgemerkt.
Natuurlijk niet met images, alleen met links of bold text.

Anders vind ik het ook niet zo wijs
D@rk schreef op 16.05.2005 21:41
Natuurlijk niet met images, alleen met links of bold text.

Anders vind ik het ook niet zo wijs

Links vind ik ook maar niks... Dan krijg je enkel een hoop gespam.... :)
Als je gewoon een klein maximaal aantal tekens instelt, zal het vast wel meevallen.

Bijvoorbeeld 256, dan past het ook mooi in een (var)char-veld. :)
100 is ook wel genoeg hoor :P

Mijn optie... het onderschrift vervangen door de handtekening, alleen dan wat meer tekens... (75-100 ofzo) en ook alleen boven de 500 posts... Dat voorkomt ook een beetje het gespam... Want Rafael, ook zonder links heb je gespam... Ookal is de URL dan niet aanklikbaar...
Dan natuurlijk wel even op de url rel="no-follow" (was het met of zonder streepje) en zorg ervoor dat het duidelijk is dat het niet meer bij het bericht (de post) zelf hoort. (scheidingslijn, andere letterkleur, grijs bijv.)

Reageren