Waarom is er op phphulp geen signatures in de forums. Ik vind het veel leuker met een signature.
grijze scheidingslijn :P
En dan wil ik de power om die troep van jullie aan te kunnen passen ^^
Anders wordt het natuurlijk drie keer niets :P

Boven de 500 he?
Wow, dan mag ik 8 sigs :D
laten we erop stemmen :) polltimes!
Wordt het dan een niet-binned reverendum, of...
Maximaal 1 \n in je onderschrift, lijkt me geen slecht idee. Maar wat moet je er dan inzetten?
gewoon een quote oid , altijd wel leuke dingen om te lezen en kans om je te onderscheiden.

kom op met die poll! of ik ga zinloze propagandafoldertjes rondsturen, jajaja ik heb connecties die connecties hebben die vrienden van de broer van jp zijn!
wes schreef op 17.05.2005 10:14
jajaja ik heb connecties die connecties hebben die vrienden van de broer van jp zijn!
Boeie!! :) Ik zit dagelijks tegenover hem... als je tenminste JP Balkelende bedoeld.. :)

Elwin
Willem-Jan schreef op 16.05.2005 22:35
Want Rafael, ook zonder links heb je gespam... Ookal is de URL dan niet aanklikbaar...

Feit, maar ga jij dan nog de moeite nemen om dat adres te kopiëren en te plakken in een nieuw tabblad/venster? Ik niet ;) Een clickable is nooit goed :P Te grote verleiding ;)

Als het dan toch zo nodig met een post aantal moet, zou ik ook voor 500 gaan... Dan voorkom je al direct bullshit van kersverse leden van 10 jaar...
Idd... Maar wel beperkt aantal tekens... Want met 15 kom je op iets als n00b op... Dat is helemaal niks natuurlijk :P
Wat vind bas hiervan ?? Of komt hij niet meer op dit forum
D@rk schreef op 17.05.2005 18:13
Wat vind bas hiervan ?? Of komt hij niet meer op dit forum

Af en toe zie je hem opduiken in de online list... Denk dat het gewoon een druk persoon is ;)

Willem-Jan schreef op 17.05.2005 18:06
Idd... Maar wel beperkt aantal tekens... Want met 15 kom je op iets als n00b op... Dat is helemaal niks natuurlijk :P

Going offtopic, but anyway... I like my title... :)

Reageren