Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Wouter is wellicht een natuurtalent. Volgens mij schudt ie de code zo uit z'n mouw :)
Terwijl ik er uren, zo niet dagen over moet nadenken :-/
Bedankt.

Reshad, ik denk dat meer mensen denken dat ik ouder ben. Maar voor goede antwoorden en behoorlijk wat kennis hoef je niet oud te zijn... ;)

En tuurlijk, over mij hoef je niet bang te zijn. Ik red me wel, zowel met programmeren als met school
Dat is waar!

@ozzie ik denk dat het naast het feit dat hij een natuurtalent is wss hij ook gewoon heel gedreven is xD

@wouterJ wil je ook iets met programmeren doen? of is het maar een bezigheid om je niet te vervelen ? :p
of is het maar een bezigheid om je niet te vervelen ?

Deze zou ik op 1 zetten, ik ben er nu nog niks mee van plan, maar ik sluit het niet uit.
Zou ik wel doen Wouter.Je bent er goed in, en ik neem aan dat je het leuk vindt anders zou je hier niet zo vaak rondhangen. Als je er dan ook nog geld mee kunt verdienen is het helemaal mooi toch ;)
Nou Vwo 5... dan moet je toch al wel kiezen wat je daar na doet, toch?

[size=xsmall]Toevoeging op 14/01/2013 20:25:49:[/size]

@Wouter maak je dan wel is site's inruil voor geld?
VWO 5.. Hoe jong ben je dan?

Een Pim 2.0 dus ;-)

Gaat bij programmeren niet alleen om technische kennis maar ook een groot deel over:

- projectmatig werken
- inzicht
- hoe makkelijk iemand nieuwe dingen opsteekt
- inzet
- etc

Zeker als je in het bedrijfsleven werkt.

Niels
@Reshad F
@Niels Kieviet

Wat kun je meer op PHPhulp als beheer/redacteur.
en hoe wordt je zoiets?
Hallo Robert Jan,

Kijk hier voor huidige functies plus invullingen daarvan.
Wanneer je één van de functies wil vullen kun je daarvoor solliciteren door een PM te sturen naar één van de hoofd moderators.

Na je aanvraag wordt er in het team gekeken of er daadwerkelijk iemand nodig is, en of je een geschikt persoon bent.

Gr,

Niels
Maar echt nodig is het niet toch? Want zo druk is het nou ook wel weer niet :D

Reageren