Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Een Pim 2.0 dus ;-)

:D vind ik een leuke vergelijking. Vooral omdat we beide ook dezelfde smaak hebben qua programmeren.

Het is je gegund :-)

Ik ben trouwens ook maar eens verder gegaan met Symfony 2.
Ik ben trouwens ook maar eens verder gegaan met Symfony 2.

En?

[size=xsmall]Waar is pim eigenlijk tegenwoordig?[/size]
Ik ben er nog steeds fan van.

Ik heb er nog geen complexe systemen mee gebouwd aangezien ik daar de tijd niet voor heb, maar ik probeer elke week wel even een aantal uurtjes wat te prutsen :-)

Waar Pim is weet ik niet, volgens mij is hij verschoven naar een ander forum?

Niels

Reageren