Als ik je inderdaad zomaar naar Google had verwezen dan had je gelijk gehad, maar als je mijn reactie goed hebt gelezen dan zie je dat ik je heel gericht met een zoekopdracht "javascript vertical message scroller" naar Google heb verwezen. En dat je mij dan nog even "niet bedankt voor mijn reactie" vind ik van weinig klasse getuigen. Maar goed, je hebt je excuses aangeboden dus daar laten we het dan maar bij.
Haha te triest voor woorden jullie alle 2 Ozzie omdat die waarschijnlijk geen leven heeft en geen vrienden en dus onzin reacties plaats met geen tot weinig inhoud.
Lukie dat hij er zo lang en te triest voor woorden op ingaat leuk een kat en muis spelletje Ozzie kont naar achter Lukie pik er in!
Wat hun bedoelen is dat ze van elkaar houden en niks meer!!!! Koffie pauze is om back to work!
@Bart: Ten eerste vraag ik me af waar jij je ineens mee bemoeit, ten tweede: lees even al mijn reacties door op dit forum voordat je dit soort ondoordachte opmerkingen plaatst. En van opmerkingen als "omdat die waarschijnlijk geen leven heeft en geen vrienden" ben ik absoluut niet gediend. Einde discussie.