Toevallig zag ik dit in één van de video's van Argeweb. Niet echt veel toevoeging op dit forum, maar misschien leuk om te zien hoe een stukje van de Argeweb website in elkaar steekt.

Er zullen vast wel mensen zijn die deze video wel eens eerder hebben gezien.

(Ik heb ook even naar de code gekeken. Ik vindt de variabelen een erg onduidelijke naamgeving hebben, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Ik ben meer van de 'CheckPartner' i.p.v. 'check_partner'.)

P.S. Weet iemand toevallig of ze een custom Framework gebruiken bij Argeweb of een bestaand Framework, like Zend of Cake? Volgens mij kennen ze htaccess ook nog niet bij Argeweb.

Fijne avond!

En wie zegt dat dit code is van Argeweb ;-)?
- Aar - op 09/08/2011 21:07:29

En wie zegt dat dit code is van Argeweb ;-)?

Dat lijkt mij wel vrij duidelijk. Argeweb ontwikkeld niet voor anderen zo ver ik weet. En aan de code opbouw te zien lijkt het prima de website van Argeweb te kunnen zijn.

En als het niet van Argeweb is, wat vinden we dan alsnog van de code.
En wat krijg jij voor deze sluikreclame?
Eric Wagener op 09/08/2011 23:49:17

En wat krijg jij voor deze sluikreclame?

500 jaar gratis hosting.
Verplaatst naar koffiehoek ;-)
Waarom is het nou spannend welk Framework ze daar gebruiken of misschien zelfs wel een custom? Ik denk niet dat iemand dit hier op phpHulp zomaar kan beantwoorden, tenzij er toevallig een developer van daar hier mee zal lezen?

Je kan ze ook natuurlijk mailen, blijft de vraag of ze je van een antwoord zullen voorzien ;-).
Aar, dat is ook helemaal niet 'spannend'. Maar ik ben er wel benieuwd naar.
Kan je ze beter mailen ;-)
Aan die ene if te zien, moet dat toch een eigen framework zijn.. Vind je ook niet Aar ?
Ik denk het ook. Ik zie geen verwijzingen naar iets wat duidt op ZF of CI.

Reageren