Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
Ik ga er verder niet meer op in, ik laat het hier bij zitten.

Aangifte doen heb ik geen zin in, en het heeft ook geen zin, zeker niet voor die €15 kuteuro's.

Laat dit topic een les voor de mensen zijn die met zulke mensen in aanmerking komen, vooral om op zo'n forum een opdracht te plaatsen voor een paar lullige euro's.

Ik vroeg me nog wel af of het voor mij mogelijk is om een copyright claim te leggen op het door mij gemaakte logo?
Het grappige is, als ik zijn emailadres opzoek op facebook, krijg ik ene Jordy Den Boer.

Ik vermoed dat, dat ook zijn echte naam is want die staat ook in het topic van opgelichtopinternet.nl.

Misschien toch nog handig voor eventuele juridische stappen, zijn echte naam dus.
Ik heb de vele topics al doorgelezen.

EDIT:

Ik heb toen een mailtje gekregen van "Ben" dat hij in Malta zou wonen, met foto's als bijlage.

Die originele mail is afkomstig van ene JP, die wel in malta schijnt te wonen volgens facebook. Ik vermoed dat die JP de foto's naar "Ben" heeft gestuurd, en dat die er een mooi verhaal van gemaakt heeft.

Reageren