Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
Hopen dat Bas dit leest. Of stuurt iemand een PM aan Bas?
misschien moet je even naar boven scrollen ;)
PHP Jasper op 23/08/2011 16:08:44
[quote="Bart V B op 23/08/2011 16:04:36"]
Dit is veel simpeler op te lossen.
Laat voor het plaatsen van de vacature gewoon betalen..
Dan ben je meteen van een hoop geneuzel af.
geen goed idee, de persoon die betaald heeft kan dan opgelicht worden.
[/quote]
Jasper heeft gelijk, iemand zoekt een nieuw logo en betaald direct, maar zijn logo zal hij dan nooit krijgen.
nee, ik bedoel iets anders.
je maakt de drempel wat lastiger als phphulp.
iemand die een vacature voor een logo heeft, die betaald bedrag x aan phphulp om de vacature te plaatsen. indien er wat misgaat is er i.i.g. voor de benadeelde partij. dat bedrag x mag best fors zijn, dat houd de markt ook nog wat in stand.
ik denk dat jullie veel te veel met het oplichters bestraffen bezig zijn. dat is niet goed.
als je al zoveel argwaan hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen.
nog beter, begin gewoon nooit alvast te werken zonder dat er is aanbetaald.
nee, ik bedoel iets anders.
je maakt de drempel wat lastiger als phphulp.
iemand die een vacature voor een logo heeft, die betaald bedrag x aan phphulp om de vacature te plaatsen. indien er wat misgaat is er i.i.g. voor de benadeelde partij. dat bedrag x mag best fors zijn, dat houd de markt ook nog wat in stand.
ik denk dat jullie veel te veel met het oplichters bestraffen bezig zijn. dat is niet goed.
als je al zoveel argwaan hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen.
nog beter, begin gewoon nooit alvast te werken zonder dat er is aanbetaald.
Haha dat laatste wat je zegt is helemaal waar, daarom heb je zoals jij zegt ook altijd eigenlijk een 3de partij nodig. Maar of phphulp daar voor geschikt is, weet ik niet.
:-) tja, of phphulp..
het zou denk ik iets heel unieks zijn.
in hoeverre phphulp daarin meegaat?
het zou denk ik niet alleen goed zijn voor dit soort topics, maar ook voor de markt.