Mensen, ik wil op m'n werk een goed toetsenbord kopen. Thuis heb ik een Logitech media keyboard en die typt lekker soepel. Deze is het.
Echter, dit toetsenbord is niet meer verkrijgbaar, dus ik zoek een niet al te duur (maximaal 20,- euro) alternatief. Ik typ nu op een simepl Dell toetsenbordje en echt lekker typt het niet. Iemand een (betaalbare) tip? Oh ja, niet draadloos maar gewoon met een draad.
Nee, maar dat is toch niet zo'n probleem? Als ze andere TB's hebben die aan je eisen voldoen én lekker typen, is het toch ook goed?
Ik zag overigens bij DealExtreme een tijd terug wat neppe Apple-like TB's die zo plat zijn en een Windows layout hebben. Maar die waren bijna duurder dan de echte. En zo dom ben ik ook weer niet. :)
Ik moest even zoeken maar ik heb deze al een aantal jaar: Logitech Illuminated Keyboard US, heel erg plat, platte toetsen ook, lichtgevende toetsen als je jezelf in het donker opsluit, werkt heel nice.
@Bas, die heb ik ook gehad. Hij typte lekker maar ik had na een jaar al dat sommige toetsen niet goed werkte. (Vooral de linker ctrl, mijn meest gebruikte toets) dus daar had ik pech mee.
Maar hij typt zeker goed.
Ik moest even zoeken maar ik heb deze al een aantal jaar: Logitech Illuminated Keyboard US, heel erg plat, platte toetsen ook, lichtgevende toetsen als je jezelf in het donker opsluit, werkt heel nice.
Die is inderdaad wel erg mooi. Ik vrees alleen dat m'n baas me niet meer zo aardig vindt als ik zeg dat ik een toesenbord van 70,- wil :-|
Ik zou gaan voor de Microsoft Digital media toetsenbord 3000, omdat je daar een beetje erop kan leunen, en omdat je meteen applicaties kan starten met de mediatoetsen
Dankjewel Max. Dat is inderdaad een goed punt. Het lijkt me sowieso geen slechte keuze. Ik heb vanmiddag een draadloze variant geprobeerd en dat typte op zich wel oke. Ik denk wel (aan de naam en de omschrijving te zien) dat de Kensington echt een toetsenbord is wat vooral heel comfortabel is en dat spreekt me toch ook wel aan. Helemaal links op dat Kensington toetsenbord zitten 2 langwerpige toetsen. Ik kan niet zien wat dat voor toetsen zijn. Heeft iemand toevallig een idee?