Iedereen weet natuurlijk dat ik hier doel op Eddy Bisschops. Ik heb in een reactie -in een topic die nu verwijderd is- mijn ongenoegen over hem verteld. Dit moest ik, op zijn aanvraag, in een eigen topic doen. Dus hier is mijn topic:
Allereerst had ik dit topic natuurlijk ook kunnen PMen naar Eddy, maar dat heb ik al zovaak gedaan en dat werd helaas gestopt met bedreigingen dat ik een ban krijg. Vandaar dat ik er eens een open verhaal over wil houden, zodat ik tenminste niet meteen gestopt wordt.
Alvast bedankt en mocht ik een ban hiervoor krijgen: Tot ziens, dit is één van de leukste forums waar ik op heb gezeten en ik hoop dat het een succes wordt met de ideeën die zijn gegeven in Pim's topic.
Ik merk de laatste tijd dat Eddy Bisschops zich met alle moderatie zaken bemoeid. Op elk bericht waar een foutje in staat moet streng gereageerd worden, hij spreekt veel namens Bas (verkeerde dingen) en hij wil zich overal mee bemoeien. Is het niet zo dat een moderator juist alleen zich met zijn onderdelen moet bemoeien? Ik weet het, jullie staan met z'n allen in verbinding met 1 groot geheim forum onderdeel. Maar moeten de moderatoren zich tegenwoordig ook volledig met andermans onderdeel bemoeien?
Of sla ik de plank mis en is Eddy ook gepromoveerd tot Beheerder? Want daar begint het zodoende wel op te lijken. Ik begin me ondertussen behoorlijk te irriteren aan deze berichten van Eddy en ik merk dat ik niet de enige ben.
Omdat ik dit niet wil laten overkomen als een actie om Eddy de grond in te trappen, hier enkele voorbeelden waarover ik het heb. Graag meer informatie over de positie van moderators in het systeem en wat andere leden nou van deze voortgang vinden.
------------------------------
Voorbeelden:
Het systeem achter PHPhulp wordt niet open source vrijgegeven, sommige moderators hebben de source en zo blijft het.
(Bron)
Niels doet een uitgebreid verhaal, vervolgens moet Eddy het zonder enige rede nogmaals herhalen: Bron
Als laatst in het topic dat gesloten en verwijderd is. Bas Kregeler zegt hier dat hij het account zal verwijderen (van iemand). Deze persoon reageert nog een keer, vervolgens moet Eddy erbij komen en zeggen 'Wij verwijderen nooit accounts, alleen op hoge uitzondering'. Dit slaat natuurlijk nergens op, aangezien Bas het al heeft gezegd...
-------------------------------
Ik wil dus ook vragen aan Eddy om zich minder te bemoeien met Moderatie zaken waar hij niks mee te maken heeft en om zich te gaan focussen om het maken van nieuws, want dit loopt al een tijdje achter...
De andere updates, de nieuwe berichten enzo, vind ik zeer geslaagd! Ik hoop dat er nog veel nieuwe ideeën komen!