Ik ben een nieuwe webdesign website begonnen, hierin maak ik simpele basic html/css beetje php website`s dit als hobby voor een lage prijs...
Nu heb ik al 1 voorbeeld op mijn site, Alleen wil er 3 hebben om als voorbeeld te tonen, Nu zou ik graag hieronder van de mensen willen weten WAAROVER je website zou moeten gaan, En eventueel wat extra info/uitleg omtrent hoe het eruit zou moeten komen zien...
Jullie mogen zelf komen met onderwerpen/ideeen, en ik kies er 2 uit die gratis van een webdesign worden voorzien, Een bedankje achteraf is genoeg...
En een eventuele kleine kostenvergoeding zou vriendelijk zijn maar is geen verplichting
slechts 3 kleine eisen,
- Hij moet online komen op een domein zodat ik een voorbeeld URL kan geven
- Er mag niet aan geknutselt worden, Moet er iets veranderd worden doe ik dit eventueel
- Er komt ergends klein in een hoekje weggemoffelt Kobar Design`s te staan
Mochten jullie hier iets in zien, Laat dan even je onderwerp en wat eventuele iedereen achter hieronder...
Mocht je contact willen via de mail,
dan kan dit op ([email protected])
zonder punten natuurlijk, dit is tegen spambots
Eh Kobar, een kleine tip: Je leert het beste scripten door je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor kritiek. Doe wat met die kritiek en wees er dankbaar voor, dat heeft mij ook enorm geholpen.
Aangezien ik zelf kies welke ik maak, bepaal ik dus zelf de doelgroep al?
Wrong! Jij kiest misschien de opdrachtgevers/opdrachten. De doelgroep kiest de opdrachtgever. Stel je krijgt een een opdracht: Maak een website voor kleuterschool. Nou hoe ga je de website dan vormgever? Nu ik je zo een beetje ken zou je het heel kleurrijk en kinderlijk maken met de font Comic Sans bv, want dat zou je zeggen vanwege een kleuterschool. Wrong! de ouders van de kleuters bezoeken de website niet de kleuters dus de ouders is de doelgroep. Voordat je begint met een website moet je de doelgroep kennen en weten en aangezien jij een eigenwijs iemand bent die geen reet van andere mensen aan wilt nemen heb je dit nog nooit gedaan. Een doelgroep kies je als vormgever niet zomaar zelf. En denk ook eens aan het doel van de website, overtuigend, informerend etc. Dat ken je wss allemaal niet dus verdiep je eerst eens ergens in voordat je klanten begint te werven.
Als je serieus klanten wilt verwen moet je wel kwaliteit opleveren, zo krijg je weer mond op mond reclame. Zo krijg je weer nieuwe opdrachtgevers. 80% van je klanten krijg je via mond op mond reclame en niet via een portfolio website. Aangezien dit topic zijn de mensen niet allemaal heel positief over je, doe dus wat aan je houding en ga gewoon nog dingen leren. Anders kun je het wel schudden.
Kobar Secret op 14/02/2012 11:27:34
snap dat je als nederlander een knaak wil voor je dubbeltje, Maar dit zit er niet in, ik heb de voorbeelden en de ervaring nodig, en daarom kost het niks, en als je iets krijgt wat gratis is zeg je dankjewel, en als je het niet nodig hebt pak je het niet aan...
Ik voor een dubbeltje op de eerste rang? Ik betaal liever 10 keer het dubbele voor iets wat wel goed is dan dat ik iets gratis krijg wat niet goed is. Ik als vormgever en programmeur krijg dat juist vaak te horen, een webshop met CMS voor 200 euro. Dus hou je onzinnige praat voor je. Jij bent hier nog duidelijk een beginner, wij willen je helpen dus als je niks van ons op wilt steken WTF doe je dan op dit forum. Blijf dan aub gewoon weg als je niks van iemand anders aan wil nemen.
@Hertog Jan: rustig aan denk aan je bloeddruk. Ben het verder helemaal met je eens en die Kobar Secret begrijpt niet eens waar DOELGROEP qua context in relatie met webdesign voor staat!![edit]Overigens geloof ik niet dat we die hier nog terugzien :)
Gheghe, Ik heb een website ontwikkelt voor een cafe, deze mensen waren dolblij met hun site, Heb mijn eigen hobby design site zelf ontwikkelt en gescript, erg mooi ben er echt blij mee
Waarom kan ik en mijn vorige opdrachtgever wel blij zijn, maar zou niemand anders dit kunnen zijn?
Ik koos ervoor hun project aan te nemen, dit onderwerp was een kroeg, niet te moeilijk kan ik dus heb ik aangenomen...
stel dat iemand dadelijk zegt ik ben een dj, en ik denk ja dat lukt me
wat is er dan mis mee als ik het gratis voor hem maak en die persoon en ik er blij mee zijn
dat is het punt dat jullie missen
nogmaals ik wil wel kritiek, maar er is een verschil tussen kritiek en kritiek geef dan opbouwende en geen snauwende
Wat waren de redenen van de kroegbaas om een website te nemen? Wat was het doel van de website, ik kan je verzekeren dat deze mensen blij zijn met het feit dat ze een gratis website hebben. Stel ze kinden kiezen tussen meerdere websites die gemaakt waren door phphulpers dat ze jouwn webaite niet hadden gekozen.
Ik heb wel tips voor je, maar aan gezien jij dat als kritiek op vat hoef ik ze hier dus niet te delen. Ik hoop dat ik iets los gemaakt heb bij je
Kwa doelgroep en doel van dw website. Ik wens je heel veel succes en ga zelf geen tijd meer in dit topic steken.
.....is mijn vraag welke van deze stappen heb jij genomen? :P gewoon uit nieuwsgierigheid
Geen van deze stappen voorspel ik, gewoon een beetje tikkelen op een toetsenbord, proberen, proberen en proberen en vragen stellen op phphulp.....
[size=xsmall]Toevoeging op 14/02/2012 13:36:18:[/size]@Chi Lion, ik kon de link terugvinden in mijn historie: http://www.fatal-crime.com/design/portfolio/index-port1.shtml Zie de portfolio, het gaat eigenlijk over http://www.cafedeklok.com/ maar op dat url krijg je kpn.
@chi lion hahaha ik wilde al kijken of zn contact form spam beveiligd was maar kan niet eens op verzenden klikken, hij heeft een nieuwe manier gevonden om spammers tegen te gaan door de hele contact form onschadelijk te maken xD