Ik ben een nieuwe webdesign website begonnen, hierin maak ik simpele basic html/css beetje php website`s dit als hobby voor een lage prijs...
Nu heb ik al 1 voorbeeld op mijn site, Alleen wil er 3 hebben om als voorbeeld te tonen, Nu zou ik graag hieronder van de mensen willen weten WAAROVER je website zou moeten gaan, En eventueel wat extra info/uitleg omtrent hoe het eruit zou moeten komen zien...
Jullie mogen zelf komen met onderwerpen/ideeen, en ik kies er 2 uit die gratis van een webdesign worden voorzien, Een bedankje achteraf is genoeg...
En een eventuele kleine kostenvergoeding zou vriendelijk zijn maar is geen verplichting
slechts 3 kleine eisen,
- Hij moet online komen op een domein zodat ik een voorbeeld URL kan geven
- Er mag niet aan geknutselt worden, Moet er iets veranderd worden doe ik dit eventueel
- Er komt ergends klein in een hoekje weggemoffelt Kobar Design`s te staan
Mochten jullie hier iets in zien, Laat dan even je onderwerp en wat eventuele iedereen achter hieronder...
Mocht je contact willen via de mail,
dan kan dit op ([email protected])
zonder punten natuurlijk, dit is tegen spambots
@reshadd farid Zijn contactform doet he gewoon hoor. Ik krijg: Uw Bericht is naar de naar de webmaster verstuurd! We hebben ook een kopie naar uw e-mail gestuurd!
volgens mij wordt het tijd om een stapje terug te doen........
Zo maar weer een gratis tip, hmmmmm, misschien moet ik een bedrijfje starten in het geven van tips. Ik ben dan wel een beginner maar ze zijn gratis dus........
Jawel, hier op mijn werk en op een xp pro kan ik http://www.fatal-crime.com/design/contact.php gewoon invullen en verzenden. Ben ook even wat simpele injections aan het testen....zodat ik kobar ook nog een welgemeend security advies kan geven ;)
lol lag dus niet aan mijn mac maar aan chrome, je website ondersteunt geen chrome... #fail nummer 121412
met firefox geopend en je design was al verkracht vergeleken met mijn chrome browser..
dus ik moet nu kiezen, een website die het doet maar niet uitziet, of een website die het niet doet maar wel mooi uitziet :P ??
[size=xsmall]Toevoeging op 14/02/2012 13:58:31:[/size]
en ohja als ik iets niet intyp dan moet ik weer op de grote PAGE BACK knop drukken omdat ik de foutmelding in een witte nieuwe pagina krijg,, en als ik hem verstuurd heb dan krijg ik een confirm wederom in een witte pagina! niet echt gebruiksvriendelijk?
>> En een webdesign bedrijf moet alles kunnen, Onzin dus als ik een stratemaker ben die altijd in de grote weg gezeten heb, kan ik nu ook een perfecte engelse tuin maken en zoniet ben ik geen stratemaker?
Dit is een verkeerde vergelijking. Als je toch met de stratenmaker bezig bent zou de vergelijking zo zijn:
Je bent stratenmaker, maar je weet eigenlijk alleen hoe je stenen neerlegt. Welke patronen het best zijn, hoe je het vlak maakt, hoe je het zand neerlegt en hoe je het zand tussen de stenen neerlegt weet je niet. Je kan alleen de basis. Moet je dan met deze basis al een bedrijf beginnen? Ik denk het niet...
>> Neem je gezeik dus lekker mee ik weet zeker dat ik 2 mensen blij kan maken met een mooi design, En dat er hier en daar iets mis is met de code jammer man het werkt
Ik vind het zeer jammer en ook diep triest dat je mijn tips weg doet als gezeik. Ik probeer je slechts alleen te helpen...
>> Ik heb een website ontwikkelt voor een cafe, deze mensen waren dolblij met hun site, Heb mijn eigen hobby design site zelf ontwikkelt en gescript, erg mooi ben er echt blij mee
Weet je wat het verschil is tussen ons en hun? Die mensen weten niks van webdesign en code af. Ik heb dat al vaak genoeg meegemaakt. Als je een site maakt voor mensen zijn ze met de slechtste code en het slechtste design al blij. Maar eigenlijk lieg je gewoon tegen de mensen. De mensen verwachten dat je hun een goede site geeft, maar dat doe je totaal niet.
>> (..) kritiek geef dan opbouwende en geen snauwende
Ik ben benieuwd waar ik snauwend kritiek heb gegeven in mijn bericht? Ik heb het onderbouwd met een lijstje fouten die ELKE designer moet kunnen. Die fouten zijn echt beginnersfouten, niet fouten die er per ongeluk een keer ingeslopen zijn.
Weet je, je moet eens rustig nadenken. Tel eens tot 10 en wacht gewoon even en lees deze berichten eens alsof ze niet persoonlijk bedoelt zijn. Dit forum bestaat echt uit allemaal mensen die jou willen helpen en niet uit mensen die jou willen afsnauwen.
Ook ik had in mijn begintijd de mening van jou en ook ik werd door een forumgebruiker tegengehouden met dezelfde redenen als ik gaf. En vervolgens werd ik ook boos, maar toen ik een weekje verder was en nog een keer nadacht dacht ik, ja dit klopt eigenlijk wel ik moet nog veel meer leren, en toen begin ik begonnen met leren.
En leren kun je natuurlijk doen door meteen websites voor klanten te maken, maar dat lijkt me nutteloos. Ik denk dat je veel beter gewoon een website voor jezelf, op je localhost, moet maken. Probeer website te maken, lees veel op forums, doe wat met die tips en je wordt binnen een paar jaar klaargestoomd tot een goede webdesigner, daar ben ik van overtuigt.
[offtopic]De topics waar ik terug geroepen ben een jaar geleden (er is veel veranderd in een jaar leren :D) kun je hier en daar vinden[/offtopic]
en dan nogmaar een keer omdat het schijnbaar niet doordringt, het zijn simpele en basic designs om het te leren en voor de hobby die GRATIS zijn verw8 geen 100% anti hack beveiligingen en spam bots, Dan ga je maar naar een webdesigner die je 500 euro vraagt voor een paar pagina`s...
En zoals ik al eerder zei john, Deze site staat nog op mijn pc opgeslagen, is gebouwd en vervolgends opgeslagen TOTDAT de kroeg overschreven staat op de naam van de nieuwe eigenaresse, vanaf DAN zal de site online te bezichtigen zijn...
Blah blah sql injection boy ur tough!
Echt stoer hoor dat je het werk wat mensen voor hun plezier maken neer moet gaan proberen te halen of overhoop moet gooien
Je moeder heeft echt gefaald...
Er heerst hier toch een griep genaamd ''niet opgevoed''
Leer eens manieren
[size=xsmall]Toevoeging op 14/02/2012 16:01:59:[/size]