Deze lijst gaat uitgevoerd worden naar mate van tijd.. Het aantal sterren geeft de prioritijd aan van het punt. Duurt denk ik wel even maar op den duur zal dit allemaal gefixed worden:

- ***** Programmering van de website moet anders (onderdeel voor onderdeel, website gaat dan dus niet offline), gebruikt momenteel nog bijna nergens superglobals en heb er veel nieuwe technieken bij geleerd. Dit alles om de snelheid van de website te verhogen omdat er steeds meer bezoekers op komen.
- ***** Eigen onderschrift na 1000 posts? (iemand suggesties over het aantal posts?)
- **** Layout wil ik anders hebben
- *** Beter poll systeem
- * Complete CMS achter de website (gaat nu via PHPMyAdmin) slecht he? maar het werkt wel :)

Wanneer je nog opmerkingen of suggesties hebt, kun je die hier als reply op melden.. tnx :o)

Trouwens, dit topic is gekomen door dit topic: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=1152&cat=4 :)
Goede ideetjes... en 1000 p0sts is mss wat veel...
Niemand heeft er nogal zoveel op jou na :P

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat CMS is (oei) en PHPMyadmin werkt prima toch?
mwah moet ook al bij 500 posts kunnen, dan ben je al een redelijk vaste bezoeker volgens mij ;)

btw als je nog hulp nodig hebt om bbcode goed te implementeren dan hoor ik het wel, dat moet namelijk ook flink verbeterd worden
er mist teveel op dit moment
Mitch, een CMS is een Content Management System.. Iets wat achter de website zit om site mee te updaten.. Teksten, categorien van forum etc.

Wat mist er dan Rick qua bbcode??
Hmm waarom zou ik Courier willen gebruiken?

Kun je zo'n CMS gewoon in PHP maken?
Waar staat daarover wat info? :)
Ik (raad je) (neem) aan, Arend, gezien de punten die je verbeterd wilt zien, dat je een compleet nieuwe site gaat maken.

250 posts voor eigen subtitle is ook niet verkeerd hoor.

Verder, een oplossing die je zelf vast ook wel hebt bedacht, is de site gewoon online laten zoals hij is, en een complete website local afmaken ( of ergens in /nieuwesitetestdingesmooidesignbeterennumetcmsenzo/index.php )
wrm noem je mij arend? :)
Hmz, ik vind het forum matig.. zorg voor iets meer info zoals laatste posts enzo..

En misschien is smilies ook wel een leuke idee...

Owja en extra opties zoals bericht editten enzo is ook wel makkelijk :P
bbcode zoals spacefrog al zei

en je moet ook nog wat bugs eruit helpen
op dit moment kan je geen <//form> of <//textarea> in een bericht stoppen want dan kan je opeens niet meer editten
De optie is om < en > om te zetten naar &alt; en &gt;

Reageren