Door
Bas
op 15-04-2004 09:06
gewijzigd op 15-04-2004 09:08
9.524 views
Deze lijst gaat uitgevoerd worden naar mate van tijd.. Het aantal sterren geeft de prioritijd aan van het punt. Duurt denk ik wel even maar op den duur zal dit allemaal gefixed worden:
- ***** Programmering van de website moet anders (onderdeel voor onderdeel, website gaat dan dus niet offline), gebruikt momenteel nog bijna nergens superglobals en heb er veel nieuwe technieken bij geleerd. Dit alles om de snelheid van de website te verhogen omdat er steeds meer bezoekers op komen.
- ***** Eigen onderschrift na 1000 posts? (iemand suggesties over het aantal posts?)
- **** Layout wil ik anders hebben
- *** Beter poll systeem
- * Complete CMS achter de website (gaat nu via PHPMyAdmin) slecht he? maar het werkt wel :)
Wanneer je nog opmerkingen of suggesties hebt, kun je die hier als reply op melden.. tnx :o)
A: Om iets makkelijk duidelijk te maken, met bijvoorbeeld een ASCII-tekening
B: Omdat er meer code dan alleen PHP wordt geplaatst en dit dan niet extreem duidelijk is
block waarin de font lekker fixed-type is. (</pre>?)
Wederom grijp ik de gelegeheid maar weer eens aan om in herhaling te vallen:
o Meer censuur over de tutorials en scripts. Meer onderscheid in kwaliteit, meer schifting: rotte tutorials/onzinnige schrappen of oplappen.
o Meer artiekelen (content-com?), een groep mensen die met grotere regelmaat artiekelen schrijven over onderwerpen omtrend php (ook met knipegen naar perl, apache, IIS, Bind: verrijkingsstof).
zou handig zijn idd.. iets voor jou om te maken?! :)
ik ga voorlopig bezig met een redesign en ga daarna de site hercoden.. :)
is best hoor, en als je nog es een keertje hulp nodig hebt met het maken van phphulp dan ben ik ook beschikbaar ;)
Heb je trouwens ook msn/icq ofzo?
Kan nog weleens handig zijn
nog een paar puntjes
() Tijd bij de lijst met "Laatste forum berichten"
() Indicatie of er nieuwe posts zijn en zoja, welke
?
Onbekende gebruiker
19-04-2004 16:38
Ik hoop dat iemand een edit fuctie voor het Nieuws Systeem Script kan maken ik krijg het niet voor elkaar.
Het nieuws systeem werkt overgins perfect.
Verder hoop ik dat er een Tutorial komt over hoe je makkelijk op een bestaande site een smilie converter aankan brengen( :) word een echt lach smilie).