Deze lijst gaat uitgevoerd worden naar mate van tijd.. Het aantal sterren geeft de prioritijd aan van het punt. Duurt denk ik wel even maar op den duur zal dit allemaal gefixed worden:

- ***** Programmering van de website moet anders (onderdeel voor onderdeel, website gaat dan dus niet offline), gebruikt momenteel nog bijna nergens superglobals en heb er veel nieuwe technieken bij geleerd. Dit alles om de snelheid van de website te verhogen omdat er steeds meer bezoekers op komen.
- ***** Eigen onderschrift na 1000 posts? (iemand suggesties over het aantal posts?)
- **** Layout wil ik anders hebben
- *** Beter poll systeem
- * Complete CMS achter de website (gaat nu via PHPMyAdmin) slecht he? maar het werkt wel :)

Wanneer je nog opmerkingen of suggesties hebt, kun je die hier als reply op melden.. tnx :o)

Trouwens, dit topic is gekomen door dit topic: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=1152&cat=4 :)
Waar zijn de Functies eigenlijk heen :| Die vond ik zwaar relax. altijd goeie uitleg bij de meest gebruikte functies en nu zie ik ze nergens meer. of ik moet wel behoorlijk scheel zijn... Komt dit nog terug?
:$ juh ik ben dus behoorlijk scheel :p.
NeeJ ho0r :P
Eigenlijk ranking doen naar kwaliteit van posts:p

Een beginner kan makkelijk 250 posts doen, maar dat maakt hem nog net geen expert^^
Kwalitiet is objectief en is niet te meten
Je zou daarvoor een rating systeem van geposte scripts en tutorials kunnen inbouwen en dat vervolgens (al dan niet in combinatie met het aantal posts op het forum) converteren naar een ranking op het forum. Zoiets kan toch?
Is het misschien iets voor de highliting:

<script language='javascript'></script>

om dit donker rodd te doen, zoals in dreamweaver?
(Dus eigenlijk ook kleur voor javascript!)
Als we het toch over parsers hebben, misschien een HTML/CSS parser? Tussen [html][/html] en [css][/css]...
niet?

Reageren