Hallo,

Ik vroeg mij af hoe iedereen begonnen is met programmeren? Waar heb je het geleerd? Hoelang programmeer je al? Wat was je eerste "grote" project?

Ik vraag me dat af omdat ik zelf net begonnen ben (weekje) en misschien dat jullie nog tips hebben voor mij waar ik het beste kan beginnen enz.

Mvg,
Daan
En meestal hebben scholen geen geld om elk jaar nieuwe boeken aan te schaffen.
Bas, wat is er mis met een online cursus? In elk inf lokaal is er internet en een projector bij ons.
Jasper, er is zeker niks met online cursus maar wanneer je informatica uit een boek krijgt vind ik dit slecht omdat deze boeken nooit up-to-date zijn en een online cursus meestal wel.
Klopt, ik heb nu 2 vakken informatica waar ik mijn cursus online krijg. Deze cursus wordt elk jaar geüpdatet. Perfect dus!
....als ze door de juiste mensen geupdated worden, die er wat van af weten
Daar heb je ook weer een punt. ;)
Wat ik mij nog is de Yahoo Sitebuilder, werkte geweldig.
Na de Yahoo tijd heeft mijn vader voor mij een domein geregistreerd, en hij heeft me toen ook geleerd hoe ik met frontpage moest werken.
Uiteindelijk kon je veel dingen niet realiseren in frontpage zelf dus ik ben toen begonnen met scriptjes te halen van het internet, en heb die dan aangepast en van geleerd.
Valt me op dat de meeste hier zijn beland wegens web-based spelletjes.(Afzetters)

Reageren