Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde
En is er ook misbruik van gemaakt dan (sessie hijacking, HTML-injection)?
Dan zou ik een ban wel op zijn plaats vinden, maar als het gaat om het proberen, en vervolgens die mensen een ban te geven, dan zou ik het sneu vinden.
Ik ga er zelf vanuit dat je lokaal je site zodoende hebt uitgetest dat er van XXS geen sprake is. Gezien je site erg klein is, lijkt het geen groot karwei om je site hierop te controleren.
[hr]
Het verbaast me dat elke sitecheck van Pepijn steeds op dezelfde kritiek uitkomt.
Kunnen we niet met Pepijn afspreken dat hij de kritische puntjes eerst oplost, en vervolgens een nieuw topic opent waarin hij de genoemde kritische punten van ons even quote en hiermee per stuk bevestigt dat hij deze aangepast heeft.
Dit lijkt me de beste methode als Pepijn nog goed zicht wil hebben op alle kritische punten en de site nog tot een success wil maken.
Ik gok username OF IP. Ik ben ook gisteren om onduidelijke redenen verbannen. Gezien de voorbij gekomen 403-melding, zullen er ook wat IP's gesneuveld zijn naar de banvelden.
Niet op username en niet op IP. Je wordt gewoon verwijderd uit de DB. vervolgens kun je met exact dezelfde username weer een account aanmaken.
Erg handig...
Ook heb je geen verifidatie mailtje nodig, dus je kunt gewoon registeren > inloggen > bannen > registeren > inloggen > bannen > ...
Niet op username en niet op IP. Je wordt gewoon verwijderd uit de DB. vervolgens kun je met exact dezelfde username weer een account aanmaken.
Erg handig...
Ook heb je geen verifidatie mailtje nodig, dus je kunt gewoon registeren > inloggen > bannen > registeren > inloggen > bannen > ...
Ik kreeg een melding dat ik gebanned was... ;-)
Maar goed, dan reg je je toch weer opnieuw. Kan toch een foutje in de site zijn (a)? Ik heb toch niks stouts gedaan..
Nog ene kritisch puntje: Waarom gaat het sollicitatieformulier via jotformeu.com ?
Mijn website is beveiligt tegen xss maar dan mag ik toch wel ledenbannen die der mee probere te klooie
[size=xsmall]Toevoeging op 20/05/2012 14:16:59:[/size]
Wouter J op 20/05/2012 13:52:19
Erg handig...
Nee ik sla alle ips op
maar ik heb wel wat uit de db verwijderd ja