Hallo, vandaag wat ik een spel te spelen en toen liep mijn pc vast. Ik wachte dus vijf minuten en toen resseten ik hem. Toen ik mijn pc opnieuw opstarten zag ik alles in de laagste resolutie en maar een paar kleuren. Ik heb al systeemherstel gedaan maar dat werkte ook al niet. Weet iemand mischien een oplossing? Ik ben bang dat mijn video kaart overbelast is.
Is je videokaart te vinden via dxdiag?
Dat kijk ik morgen ff
Als je de video poort op moederbord nog vrij hebt deze even proberen.
Als de kleuren dan goed is, even langs de winkel gaan nieuwe kaart kopen.

Je kan ook even drivers verwijderen en nieuwe downloaden.
Dikt niet geholpen, Even langs de winkel nieuwe halen. Vast slaande pc en bij reboor de kleuren weg en laagste resolutie betekend 95% kaart kapot.
Je kaart draait dan alleen nog op de minimaalste beschikbare mb's.
maar als het te duur is loop ik een nieuwe pc.
Check nog even of de datum/tijd nog kloppen in de bios, en bak je videokaart desnoods even in de oven.

Een tweedehands videokaart kost je nog geen tientje trouwens, dat spul staan met honderden tegelijk op marktplaats.
Waarom datum en tijd in de bios kijken?

[size=xsmall]Toevoeging op 20/05/2012 07:24:10:[/size]

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.

[size=xsmall]Toevoeging op 20/05/2012 07:24:19:[/size]

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.
Scherm zelf nog goed?
Denk let Wel
Boris lezek peeters op 20/05/2012 07:09:44

Waarom datum en tijd in de bios kijken?

Mocht je pc zijn instellingen vergeten zijn door een leeg batterijtje op het moederbord, dan gaat je tijd weer terug naar het begin. Dat geldt dus ook voor instellingen in je videokaart.

Als hij op dat moment aanstond dan is bovenstaande al uitgesloten, immers krijgt hij gewoon netvoeding.
Hij stond aan. Mijn broer zegt dat het spel mijn video kaart overbelast.

[size=xsmall]Toevoeging op 20/05/2012 12:52:50:[/size]

Mijn vader wil dat ik mijn computer niet open maak.
Q.Q

Reageren