Omdat ik een krent ben, wil ik eens informeren naar gratis hosting. zijn er hostingbedrijven die:
- gratis zijn
- betrouwbaar
- php, mysql en de hele mikmak ondersteunen
- niet hele hoge bandbreedte, maar aanvaardbaar?
en als je na een jaar niet meer wil moet je gewoon de boel niet verlengen (geen stilzwijgende verlenging bij antagonist. Als je niet betaald wordt het gewoon afgelosten ;) )
Een keer aan een wedstrijd meedoen helpt je vaak wel aan gratis hosting... ;-)
Ik zit nu door die wedstrijd bij Boeve Webdesign - Webhosting. Tot nu toe geen problemen, vooral met het nieuwe design erbij. Ook is het volgens mij niet heel erg duur, weet de precieze prijzen niet uit mijn hoofd.
Een gratis goede webhost bestaat helaas in deze tijden van de economisch hebzuchtige mens helaas niet. Je kan wel kijken naar wat het best is in verhouding prijs <> kwaliteit.
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.
Een probeersel is voor mij ook de reden geweest om iets bij 000webhost.com te openen. Je betaalt niets, dus je krijgt ook niets, hoewel ik tot op heden niet ontevreden ben. Nog nooit hulp nodig gehad of anderszins problemen gehad. Als het echt alleen je eigen testjes zijn dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wil je wel een serieuze site hebben waar je ook 'echte' bezoekers naar toe wil trekken is een paar euri niet teveel gevraagd lijkt me.
ik ben nu bezig met een eigen site (die nog lang niet af is), en die zou ik als een soort van beta graag gratis willen hosten. slaat het aan, dan wil ik het gaan verplaatsen naar een betaalde host. slaat het niet aan, is er geen geld verspilt. qua php/mysql wordt het niet echt hoogstand, een paar standaard dingen (geen mail, zoals het er nu uitziet. en anders stop ik zulke berichten wel in de database).
dat bedoel ik met geld verspillen. niet dat ik er het geld niet voor heb, maar ik ben heel erg zuinig ingesteld (wat misschien wel positief is in de huidige tijd)