Dat begrijp ik, anders had je 'm niet aangeschaft.
Desondanks, de naam is op dit moment van generlei waarde en dan lijkt het me nogal naief om deze te willen verkopen voor 1.000 euro. Ik zou 'm voorlopig lekker zelf houden als ik jou was ;)
Ik heb 3 maand geleden een bedrijf gestart.
Omdat ik te veel projecten heb kan ik waarschijnlijk over 1 jaar pas echt van start.
Schatting bedrijf is op potentie en niet op basis van bestaande informatie over het bedrijf bij de concurentie.
Biedingen onder de 100.000 euro heeft geen zin.
Ach als we maar lol hebben toch.
Er zijn domeinnamen zonder inhoud en bezoekersaantallen verkocht voor meer dan 5000 euro. Puur alleen om de naam, wat al ontzettend belangrijk is. Wakker blijven hè, toch met een beter voorbeeld komen Frank. ;) Voor die 100.000 euro mag je 'm trouwens ook wel hebben hoor.
Tja je kunt zeggen wakker blijven.
Maar wie koopt er op een forum als deze nu een domeinnaam voor 1000,- euro.
Even goede vrienden, maar ik zal nooit een domeinnaam kopen voor zoveel geld.
Laat ik voorop stellen in de situatie die de domein naam heeft. Zoals in jou geval 2 maanden oud. Persoonlijk vind ik dat je een naam niet kunt verkopen ivm potentie.
Je verkoopt altijd nog dingen naar waarde van het product op moment van verkoop en niet naar MOGELIJK toekomstige cijfers.
Er zijn domeinnamen zonder inhoud en bezoekersaantallen verkocht voor meer dan 5000 euro. Puur alleen om de naam, wat al ontzettend belangrijk is.
Inderdaad, maar dan gaat het om uitzonderingen als www.sex.com en dergelijke. Maar met alle respect, in2chat.com is nou echt weer niet zoooo geweldig dat mensen daar voor in de rij staan. Chatten is sinds de komst van social media overigens lang niet meer zo populair als vroeger. Het is overigens geen aanval hoor, maar soms is het goed om even met beide benen op de grond te worden geplaatst ;-)
Er zijn domeinnamen zonder inhoud en bezoekersaantallen verkocht voor meer dan 5000 euro. Puur alleen om de naam, wat al ontzettend belangrijk is.
Achja, het eerste vaatje Hollandse Nieuwe is dit jaar voor 12.000 EURO verkocht. Ik kan je 1 ding vertellen: De visboer hier op de hoek verkoop mij echt geen haring voor 2400 EURO...
Achja, het eerste vaatje Hollandse Nieuwe is dit jaar voor 12.000 EURO verkocht. Ik kan je 1 ding vertellen: De visboer hier op de hoek verkoop mij echt geen haring voor 2400 EURO...
Lol, je vergist je... het was 95.000 euro. Maar als je zo'n vaatje koopt, krijg je daar als bedrijf wel weer een hoop publiciteit (media waarde) voor terug.