[Topic sloten]
Lol, je vergist je... het was 95.000 euro. Maar als je zo'n vaatje koopt, krijg je daar als bedrijf wel weer een hoop publiciteit (media waarde) voor terug.

Nee, jij bent in de valkuil van de media gevallen. Het was een Amerikaanse veiling, dat betekend dat als je een bod plaatst je dat bedrag ook moet betalen. Het eindbedrag is dan alles bijelkaar opgeteld. Dat aantal was 95.000 EURO. En de gene met het hoogste bod krijgt hem dan en dat was een bedrijf met het bod van 12.000 EURO, hij is dus eigenlijk verkocht voor 12.000 maar de veilig bracht 95.000 op.
Ozzie PHP op 17/06/2012 15:02:38

[quote="Surf Secure op 17/06/2012 14:56:40"]
Er zijn domeinnamen zonder inhoud en bezoekersaantallen verkocht voor meer dan 5000 euro. Puur alleen om de naam, wat al ontzettend belangrijk is.

Inderdaad, maar dan gaat het om uitzonderingen als www.sex.com en dergelijke. Maar met alle respect, in2chat.com is nou echt weer niet zoooo geweldig dat mensen daar voor in de rij staan. Chatten is sinds de komst van social media overigens lang niet meer zo populair als vroeger. Het is overigens geen aanval hoor, maar soms is het goed om even met beide benen op de grond te worden geplaatst ;-)

[/quote]

Hoe jij het ziet klopt.

Wellicht heb ik er niet zo naar gekeken en naar het concept gekeken wat ik heb klaarliggen wat alsnog wel bijzonder uniek is.

De beide benen heb ik goed staan, maar wellicht anders. Dat mag ik wel van jou hoop ik? ;)
Haha, dat mag je zeker hoor :)
Maar soms is het goed om e.e.a. even vanuit een ander perspectief te bekijken. Geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.
Ozzie PHP op 17/06/2012 15:34:51

Haha, dat mag je zeker hoor :)
Maar soms is het goed om e.e.a. even vanuit een ander perspectief te bekijken. Geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.

Dat weet ik, daarom kom ik er ook zelf mee ;)

Wouter gaat hier ook van leren. Topic heeft als nog een goed doel.
Dit gaat helemaal nergens over. Discussie gesloten.

Reageren