Hoi,
Ik heb de laatste tijd te veel vrije tijd en wil graag een live website maken met behulp van php, css, javascript en html ik kan alleen geen leuk idee vinden ik heb al twee klijne voorbeeldjes gemaakt en het werkt perfect alleen je kan er tot nu toe weinig mee dus iemand een leuk idee voor een live website? ik hoor het graag.

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2012 21:07:36:[/size]

een voorbeeld van wat ik all een keer gemaakt heb maar is stop gezet: http://samp.dutchtopia.tk/new/
Bijf:

<?php
$****-select['root', 'localhost', 'password']
$****-query['tabel1,tabel2']['database-naam']
echo $****-get['tabel1'] . " and " . $****-get['tabel2']
?>

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2012 22:05:46:[/size]

oh okee iemand meschien een ander idee? :P
En wat je hier boven tipt kan helemaal niet denk ik. select['root', 'localhost', 'password'] moet op zen minst met ronde haken dan.

Heb je enige ervaring met OOP?
als je dat nader uitlegt denk ik dat de kans 10% is dat ik daarmee ervaring heb..
IS het geen uitdaging om daar met te beginnen? :)
ik zal eens kijken :)

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2012 22:22:02:[/size]

het is wel ingewikelt ik heb nu drie keer een kleine uitleg gelezen en nu zit ik met het idee dat een object uit zichzelf een object kan zijn bijf: mijn ogen zijn blouw en mijn lichaam is blank dan word het dit: blouw, ogen, lichaam of snap ik het nu niet goed want ik snap mezelf niet meer :S
PHP Jasper op 20/06/2012 22:07:28

En wat je hier boven tipt kan helemaal niet denk ik. select['root', 'localhost', 'password'] moet op zen minst met ronde haken dan.

Heb je enige ervaring met OOP?

Om lekker verwarrend te zijn, in PHP 5.4 kun je op die manier arrays declareren:

<?php
$arr = ['blaat', 'jow', 'japser'];
?>

Maar in zijn geval gaat het uiteraard niet werken :)

ik denk dat als ik nog zoiets probeer te schrijven dat ik vanavond bij de eerste hulp lig xD
@kees, interessant dat wist ik niet! :D
--- foutje ---
Schaaf gewoon je OOP kennis wat bij. Als je het voor de eerste keer doet is het wel wat pittig om te begrijpen maar het is wel heel erg interessant.

Dit helpt je zeker wel verder op weg: http://phptuts.nl/view/45/

Reageren