Euh...

Ik ben dus ingelogd... sluit de browser af... open een nieuwe browser... klik linksboven bij "Laatste forum berichten" op een topic... en.... zoef... er vlieft ineens een irritante banner over m'n scherm.

Gebeurt dat alleen bij mij of bij jullie ook?
kpn?
Dat is een script van coolconcepts.nl, gewoon blocken.
Ja, dat PHPhulp dat zelf gewoon even uitzet bij de leden...!
Ik denk dat het een foutje is.

Kan iemand van de CREW graag even opheldering geven?
Helaas niet, vannacht ook al een topic over gezien van ons intern..
Het is een goede manier om klanten weg te jagen.
Ach, dit mocht er ook nog wel bij. Jammer dat geld toch altijd zo lokt dat mensen na een geweldige site gebouwd te hebben hem op een gegeven moment helemaal vol gooien met reclame.
Nog even en je komt in hetzelfde schuitje als HTML-site. Leuke site totdat je geen scroll kan doen zonder reclame te zien en vervolgens sterft het langzamerhand weg en als je dan nog even wacht is het zelfs verboden te reageren op berichten...
Chris op 18/07/2012 11:46:12

Helaas niet, vannacht ook al een topic over gezien van ons intern..

Dankjewel en fijn dat iemand van de crew even iets laat weten.

Maar alle gekheid op een stokje... ik neem toch aan dat dit een foutje is? Ik heb vandaag al 5x die banner voorbij zien vliegen. Zeg alsjeblieft dat het een foutje is.

Ozzie, werkelijk waar geen idee. Bas is de enige die dit soort dingen kan doen..
Thanks Chris, ik heb Bas een berichtje gestuurd en gevraagd of hij in dit topic even wil reageren.
er was ook intern een topic wat ik voorbij zag vliegen en daar had Bas ook al niet op geantwoord ( althans nog niet ) ik denk dat hij nog niet op phphulp geweest is.

Reageren