Euh...

Ik ben dus ingelogd... sluit de browser af... open een nieuwe browser... klik linksboven bij "Laatste forum berichten" op een topic... en.... zoef... er vlieft ineens een irritante banner over m'n scherm.

Gebeurt dat alleen bij mij of bij jullie ook?
Ach, ik hoop dat Bas even zo sociaal wil zijn om een reactie te geven in dit bericht.

Zijn er nog andere crew-members die iets meer hierover weten?
We hebben het er over gehad met Bas, de layout zal er anders komen uit zien in november 2012.
Bedankt voor je reactie, maar...

En dat moet worden aangekondigd met een pop-up? Of heet Bas wat geld nodig voor het nieuwe lay-out? Of komt de hele site dan in een pop-up?

Graag hoor ik ook wat van Bas, of heeft hij tegenwoordig woordvoerders nodig?
Oké Raoul, fijn dat je even reageert. Maar wat geberut er nu, op dit moment, met die irritante banner? Kan die aub worden weggehaald?
@Ozzie: Daar hebben we het er nu met hem over
Gelukkig... ik zie 'm nu overigens niet :D
Zou het dan toch zijn opgelost?
Ozzie die banner verschijnt maar 1 maal in de 24 uur volgens Bas. Het is inderdaad erg vervelend zo een banner opeens voor je neus en er is intern ook een topic over waar het besproken wordt dus even geduld s.v.p
Bij mij verscheen ie gewoon telkens zodra ik op de site kwam. Nu echter niet meer... laten we hopen dat het zo blijft.
Zeker op mijn telefoon vind ik het irritant, je wordt dan namelijk ook telkens uitgelogd omdat je ook op de pc je aanmeld en op een telefoon is het net wat irritanter
Het lijkt er nu in ieder geval op dat het is opgelost. Gelukkig.

Reageren