Door
Keizer Webdesign
op 11-08-2012 15:40
gewijzigd op 16-11-2013 15:20
19.266 views
Hallo iedereen,
ik ben bezig met een site voor uitzendingen gemist. ik heb dit .json bestand gevonden om afleveringen vandaan te hebben maar hoe zet ik dat op mijn site? het gaat om deze link: iphone-api.uitzendinggemist.nl/v1/episodes.json
ik wil graag dat als ik op de title druk hij dan die m3u8 link opent
Mail die mensen eens of ze hun JSON-feed willen fixxen. of ga lekker met reguliere expressies of andere string-functies aan de slag om de data eruit te halen, maar dat is niet de beste manier.
Ze horen gewoon een goede JSON af te leveren.
json_de/-encode controleert altijd of een feed geldig is. ZO niet, dan resulteert dit in false, en gebeurt er dus niks.
is het ook mogelijk om inplaats alleen een naam en een link, een naam en een link naar een pagina waar info over die video staat en op die pagina ook een link naar die video enzo?
maar hoe zorg ik dat hij die automatisch maakt dus die naam moet automatisch de goede naam hebben dan een link naar een pagina die ook de juiste info moet geven
Met je computer, toetsenbord, muis, goede editor, de juiste toetsaanslagen en logisch denken.
Echt, kerel. Probeer zelf eens moeite te doen...... Lees dit topic eens door.
Ik bedoel dat ik meerderen pagina's maak dus dat ik een link zet naar een pagina die als ik druk op 3 op reis dat hij op een pagina weergeeft wat ik wil enzo dat heb ik volgens mij nog niet gehad in dit topic ik doe er zelf trouwens wel veel moeite voor maar ik weet niet waar ik op moet op bijv google