Beste,
ik was eens aan het zoeken welke de krachtigste laptop is maar vind niet meteen een.
Liefst ook 1 met veel capaciteit en een goeie processor.

Iemand tips waarop ik moet letten of misschien zelf een voorstel?
Alvast bedankt!

*Prijs speelt geen rol.

Dem

[size=xsmall]Toevoeging op 11/08/2012 18:14:17:[/size]

Tevens nog iets extra,
is Linux krachtiger dan Windows?
Naar mijn ervarigen gaan linux en laptops niet zo goed samen. Maar wanneer je niet programmas hoeft te gebruiken die alleen voor windows zijn, dan kan je naar mijn idee beter naar linux gaan
Volgens mij heeft Alienware de krachtigste laptops, maar ze zijn wel vrij log
de duurste reeks van sony vaio zijn ook best wel goed EN mooi
Alienware heeft idd echt geweldige laptop/desktop vervangers maar ze zijn wel echt heel erg duur..

probeer het hier maar eens:
Configure Alienware

ik kwam uit op rond de 4900 euro :P hahaha xd
@Vincent, kan je anders eens een linkje geven a.u.b. naar de duurste reeks?
Ik vind die niet meteen.

Die Alienware, daar heb ik nog niet veel over gehoord maar dat zijn computers van Dell ofzo.
Moet je die zelf samenstellen en dan kopen via de Dell website of zijn er ook winkels hiervoor? (In geval met garantie liever met een winkel).

Dem

Ik heb een Lenovo W520, maar wel op dieet gezet. Dus normale HDD eruit, SDD erin, DVD speler eruit en lege bay erin (2,2 kg nu). En in totaal 16GB memory, I7, etc met Ubuntu, werkt perfect!

@kees
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ?
Gewoon een nieuw moederbord erin gedaan en daar 16 GB in ?

Is dat niet veel duurder dan gewoon nieuwe laptop kopen (aangezien laptop onderdelen niet de goedkoopste zijn)
Nee, haha ik heb een Lenovo W520 gekocht en er 8GB geheugen bijgeplaatst. De DVD speler kun je er zo uithalen en heb daar een travel bay ingezet (plastic dingetje) en zo gewicht bespaart :) Want ik reis veel! In totaal kan er max 32GB aan memory in dus dat is wel chill vindt ik !

Reageren