Ik heb ff snel een vraagje: Als je in safe php werkt. Kan er dan geen data van het ene bestand naar het andere gespeeld worden? bijvoorbeeld als ik bestand A heb, met een input typ=\"text\" in een form heb die de informatie naar bestand B stuurt. Komt dan de informatie aan?
nou omdat ik net een k*t host heb gekocht, met php. ik dacht lkr goedkoop. Maar toen bleek dat ik bijna geen enkel script kon draaien :S uit pure wanhoop heb ik zelf een berichtebalk getypt, en die werkte dus niet :s dus ik op lycos proberen en daar werkte die wel! Dus ik die scripts op lycos draaien, en referen via mn site.
maar goed :s ik dacht dus host met php. Wat blijkt doet de mail functie het niet. Moet je daar ook weer extra voor betalen. En tot overmaat van ramp heb ik ook nog geen mysql! :@ ik ga ze aanklagen die gekken!
het gaat om www.hjhosting.nl kutsite.
# Ja, dat kan. We bieden ondersteuning voor het draaien van eigen PHP en PERL/CGI scripts. PHP draait in Safe Mode, dus houd hier rekening mee. Als je niet weet wat Safe Mode voor PHP inhoud, raad ik je aan dit even met je favoriete zoekmachine op te zoeken.
Edit: En als je wilt weten welke functies dan uit staan of niet volledig worden ondersteund, klik hier