Ik heb ff snel een vraagje: Als je in safe php werkt. Kan er dan geen data van het ene bestand naar het andere gespeeld worden? bijvoorbeeld als ik bestand A heb, met een input typ=\"text\" in een form heb die de informatie naar bestand B stuurt. Komt dan de informatie aan?
neem vertigo serv (free) dat is op eigen ip (mijne 212.129.221.131) nadeel is je com moet aan staan.
en dan maak je een .tk link naar je ip site en je bent klaar! maar ik ga zo naar belgie met ouders vakantie houden!!
Dan moet je eerst IIS weer van je computer afhalen, aangezien die nu poort 80 bezet houdt.
Ik zou trouwens gaan voor Uniform Server. Die is lekker klein en simpel, en heeft alles in een. (Compleet WAMP-paket) En zoek een (betaalde?) host met php5, want voor je bereikbaarheid afhankelijk moeten zijn van je dagelijkse thuiscomputer en een simpele 60kb/s upload, is niet door iedere internetter gewenst.
?
Onbekende gebruiker
08-07-2005 13:21
ff vraagje over funpic.org :p lijkt me goede host eerlijk gezegd. Maar in vergelijking met lycos, heeft deze meer/minder/evenveel reclame?
1 bit = 1 schakelaar die aan ( 1) of uit staat (0)
1 bit kan dus 2 verschillende toestanden aangeven (bv 2 letters / cijfers)
2 bits geven dus 4 verschillende mogelijkheden 2 tot de macht 2
( nml. : 00 01 10 11 )
1 Byte ( nb. Hoofdletter B !! : 2 MB is megaByte niet megabit)
is 8 bit, dus 8 maal 2 verschillende mogelijkheden
met Die Byte heb je dus 2 tot de macht 8 mogelijkheden dat zijn 256 verschillende !!!
Je kan het hele alphabet in kliene en in hoofdletters in zetten cijfers lettertekens en speciale characters. en dan hou je nog wat over !!
Bij TEKST wordt dus normaal per teken 1 Byte gebruikt !!
?
Onbekende gebruiker
08-07-2005 21:46
Prachtig als een simpele vraag uitgroeid tot een bits les :D