Hallo,

Ik zit met een probleem dat als ik op f5 druk/ de pagina ververs, dat ik een berichtje krijg of ik nogmaals data wil verzenden. Hier op PHPhulp komt dat niet voor. Hoe?
weet ik, ik liet even zien hoe ik het gewend ben.
Lees mijn edit's nog even op pagina 3 :)
Bart V B op 19/08/2012 16:34:32

Daarom vroeg ik het ook hoe oud je bent. :)

2 Jaar jonger dan jij ;-)

Bart V B op 19/08/2012 16:34:32
Ook daar liggen we mijlen ver uit elkaar.
Dat iemand kritisch kijkt naar iets vind ik helemaal prima.
Maar om iemand alleen een nutteloze reactie te geven wat helemaal totaal niets met het topic heeft te maken, en vervolgens maar dan ook nergens de TS te helpen met zijn probleem gaat mij een tikje te ver.

Zoals ik al zei was de plaats (middenin een topic) niet helemaal gelukkig. Een PM was handiger geweest. Maar feit is en blijft dat de avatar ook mijns insziens deed denken aan een hakenkruis. En dat probleem is nu gelukkig opgelost.

Ger van Steenderen op 19/08/2012 16:49:17

Tja wat wil je als je op je avatar aangevallen wordt!
PS:
De mijne lijkt op popey

Ik vind 'm meer lijken op een sneeuwpop! ;-)

Hoe dan ook, Popeye of een sneeuwpop zijn beiden niet aanstootgevend. Iets wat je over een hakenkruis helaas niet kan zeggen.

Tot zover, back on topic!
er zit nogal verschil tussen een G teken en een Swastika. Het enige dat jullie aan het denken zette waren de kleuren denk ik?
Ja, de kleuren maar ook de vorm van die G. Het leek er nogal op.

Wat er toen gebeurd is, is te erg voor woorden. Ik ben dan ook blij dat je een nieuwe avatar hebt.
Jongens, ik had het prettiger gevonden dat een mod zijn zegje hierover had gedaan.
Maar dat niet eens..

ah, we hoeven het niet zo erg te maken, ik verander zo mn avatar als iemand dat prettiger vind.
Bart, wat bedoel je? Waarover had een mod zijn zegje moeten doen volgens jou?
Heel eenvoudig,
niemand maar dan ook niemand heeft ooit moeite gehad met die avatar. Misschien eens er over nagedacht. Ik vraag op pagina 1 van dit topic of een mod zijn ongezouten mening wil geven, maar dat niet eens.

TS denkt als het zo'n issue is dan verander ik het wel terwijl er toch meer mensen van mening zijn dat de avatar niet aanstootgevend is. Naar mijn mening was dat ook niet. Dus gewoon een nutteloze aktie vanuit een nutteloze reply.
En dat brengt een topic niet ten goede.
Ah oké. Maar iedereen heeft toch recht op een eigen mening Bart? Zover ik kan zien heeft niemand Albert verplicht om zijn avatar te wijzigen. Ik ben blij dat hij het wel gedaan heeft overigens. Ik vind het raar dat je zegt dat het een nutteloze actie is, want daarmee doe je de mening van iemand anders (N K) totaal teniet. Jij plaatst je daarmee boven iemand anders.

"Niemand maar dan ook niemand heeft ooit moeite gehad met die avatar". Dit is een ongegronde aanname aangezien jij niet weet wat andere mensen denken. Ook ik vond het een vreemde avatar, ik heb er alleen verder niks mee gedaan.

Zoals ik eerder al zei had N K e.e.a. beter via een PM geregeld, dat dan weer wel.

Anyhow, volgens mij is alles wat gezegd moest worden wel gezegd en wat mij betreft blijft het hier nu dan ook bij.

Reageren