M Inlogsysteem Door Menno Huizinga op 27-08-2012 01:20 5.988 views Ik zoek een tut om een inlogsysteem te maken voor mijn website wat ik het liefst wil -dat je kan registreren (belangerijk) -wachtwoord vergeten (zou wel fijn zijn maar hoeft niet) -admin instellen (zou fijn zijn hoeft niet Alvast bedankt MVG, Menno Link gekopieerd
Albert de Wit 31-08-2012 12:10 dat is ongeveer wat ik probeerde te zeggen totaal geen kennis van php maar ook niet de moeite doen om het te leren Link gekopieerd
- Raoul - 31-08-2012 12:15 gewijzigd op 31-08-2012 15:35 Ten eerste, een paar classes die je poste zijn TOTAAL niet OOP. Denk aan Register en Login. In OOP moet je denken in objecten, wat jij niet doet. Als je toch iets wilt maken als registreren in OOP, maak je beter een UserMapper en daarin een create() functie ofzo. Waarom verbind je trouwens bij iedere functie met MySQL? Link gekopieerd
Albert de Wit 31-08-2012 12:25 hij verbond ze niet want dit is niet zijn code, hij heeft dit ergens vandaan gekopieerd. als dit zijn code was, hoefde hij onze hulp niet Link gekopieerd