maar dat levert bij mij een foutmelding op: "De pagina verwijst niet op een juiste manier door. Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen."
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
ik neem aan dat je de alias van het domein via de DNS heb doorgelinkt ?
(dat je bij je host de forward hebt ingevuld)
Mocht die pagina niet verranderen of je de stuctuur van je webstie niet 'snel' aanpassen zou je het ook eventueel kunnen door gewoon je forward aan te passen naar de pagina toe...
Ik krijg - ook na toevoeging van de foutcode - geen andere foutmelding dan:
"De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen."
Marco PHPJunky op 27/08/2012 23:39:19
ik neem aan dat je de alias van het domein via de DNS heb doorgelinkt ?
(dat je bij je host de forward hebt ingevuld)
Klopt.
Marco PHPJunky op 27/08/2012 23:39:19
Mocht die pagina niet verranderen of je de stuctuur van je webstie niet 'snel' aanpassen zou je het ook eventueel kunnen door gewoon je forward aan te passen naar de pagina toe...
Hoe doe je dat?
Reshad F op 27/08/2012 23:52:20
bij mij doet hij het gewoon.. MAAR ik vermeld wel.. het is handiger om dit met een htaccess te doen als je dit tot je beschikking hebt..
- ik heb .htaccess en gebruik URL-rewriting (daarvoor heb ik .htaccess nodig i.p.v. htaccess.txt volgens joomla)
- kan ik die gewoon aanpassen met de door jou gegeven code?
De browser ziet dat wanneer hij je doorverwijsd naar je link, hij in een oneindige loop terecht komt.
Wat gebeurd er als je gewoon de extentie van je pagina erachter zet in de redirect? Zoiets dus.
<?php
// Wanneer wycliffe zelf de pagina is.
header('Location: http://www.michelenerna.nl/wycliffe.php');
// of
// Wanneer wycliffe een map is, en daar weer een index instaat.
header('Location: http://www.michelenerna.nl/wycliffe/index.php');
?>
[quote="Chris NVT op 28/08/2012 07:54:02"]
De browser ziet dat wanneer hij je doorverwijsd naar je link, hij in een oneindige loop terecht komt.
Wat gebeurd er als je gewoon de extentie van je pagina erachter zet in de redirect? Zoiets dus.
Klopt. Er bestaat geen wycliffe.php o.i.d. Ik werk met een joomla site.
[/quote]
Dus, dan zou het url.nl/wycliffe/index.php moeten zijn, probeer het eens en kijk wat hij doet als je dit invoerd zoals ik dus voor heb gedaan in mijn eerdere post. Dus de tweede optie.