maar dat levert bij mij een foutmelding op: "De pagina verwijst niet op een juiste manier door. Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen."
Dus, dan zou het url.nl/wycliffe/index.php moeten zijn, probeer het eens en kijk wat hij doet als je dit invoerd zoals ik dus voor heb gedaan in mijn eerdere post. Dus de tweede optie.
Allereerst mijn waardering voor het meedenken van jullie allemaal! Alle opties die jullie aandragen probeer ik.
[quote="Reshad F op 27/08/2012 23:52:20"]
bij mij doet hij het gewoon.. MAAR ik vermeld wel.. het is handiger om dit met een htaccess te doen als je dit tot je beschikking hebt..
Ik heb de twee opties van jou ook geprobeerd (waarbij ik uiteraard de juiste domeinnamen heb ingevuld...), maar opnieuw krijg ik een eindeloze lus...
Ik ga eens zoeken of het aan joomla ligt...
[/quote]
Kijk eens middels je FTP hoe het bestand heet wat naar die pagina leid, en kijk eens wat SanThe zegt. Die geeft aan dat hij naar de zelfde pagina verwijsd, wat logisch klinkt als je dit soort foutmeldingen krijgt.
De header() staat in het bestand waar je naar verwijst. Dat is een oneindige loop. Dat gaat dus niet.
ehm ... volgens mij niet.
Ik ben de hele tijd de index.php in de root aan 't bewerken en die moet verwijzen naar www.michelenerna.nl/wycliffe
opnieuw ehm ... 't begint te dagen, denk ik. Wijze opmerking, SanThe!
Joomla werkt in feite met 1 pagina en dat is www.michelenerna.nl/index.php en vandaaruit kun je op verschillende 'articles' terecht komen. Kijk maar eens:
Je moet even kijken wat het ID is van die wycliffe pagina. Aangezien Joomla! die allemaal in ee database zet. En aangezien jij CEO friendly url's aan hebt staan, komt er niet index.php?page=1 te staan, maar de naam van je pagina.
Maar je kunt je "index" pagina van Joomla heel makkelijk vervangen. In je control panel kun je dus die Wycliffe pagina je 'index' pagina maken door die als 'home' in te stellen.
Je moet even kijken wat het ID is van die wycliffe pagina. Aangezien Joomla! die allemaal in ee database zet. En aangezien jij CEO friendly url's aan hebt staan, komt er niet index.php?page=1 te staan, maar de naam van je pagina.
Maar je kunt je "index" pagina van Joomla heel makkelijk vervangen. In je control panel kun je dus die Wycliffe pagina je 'index' pagina maken door die als 'home' in te stellen.
Nee, dat gaat sowieso niet lukken, want dan krijg je weer die oneindige lus. Want de Location die je opgeeft, verwijst naar hetzelfde index.php waarin je deze code neerzet.