Ik ben bezig met een website, maar voor dat ik het script kan installleren.
moet ik de PHP versie wijzigen. Hij zit nu op Version 5.3.8.

Maar het moet 5.2 tot 5.3.5 zijn.

Ik ben gaan kijken in het php.ini bestandje op mijn VPS server maar ik kan het niet vinden.

Hoe wijzig ik dit?

Bedankt!
Heb je het script nou in bezit, en kan je het installeren op je huisige PHP versie?
Ik heb het script in bezit ja, maar ik heb nog geen tijd gehad om het te testen op de huidige versie.

Laat maar weten als je het utgestest hebt? Ik begrijp dat de source verder wel encoded is?
Ja is goed. Ik heb ook al een geschil geopend en nu maar afwachten.
Houd ons op de hoogte...
Ja, ik ben druk geweest. Maar ik ga er vanavond mee aan de slag en kijken of het werkt.

Maar helaas kan ik via Paypal zelf geen geld terug krijgen omdat PayPal enkel kopersbescherming biedt aan voor claims als de goederen op eBay, Marktplaats, Catawiki.nl en 2dehands.nl en de andere reden is dat ze geen claims onderzoeken die betrekking hebben op virtuele of immateriële objecten.

ze raden aan om toch contact te zoeken met de verkoper. Maar zou een van jullie het script willen testen en kijken of het werkt op een nieuwe PHP versie en desnoods aanpast.
Plaats dat script maar even ergens: dan zal ik het proberen.
Geldt de wet van kopen op afstand niet? Het is wel amerika, maar daar geldt toch ook iets dergelijks, om je geld terug te krijgen?

Reageren