Ik ben bezig met een website, maar voor dat ik het script kan installleren.
moet ik de PHP versie wijzigen. Hij zit nu op Version 5.3.8.

Maar het moet 5.2 tot 5.3.5 zijn.

Ik ben gaan kijken in het php.ini bestandje op mijn VPS server maar ik kan het niet vinden.

Hoe wijzig ik dit?

Bedankt!
Vraag die gasten nu maar eens waarom ze niet een upgrade van hun script uitbrengen. Kleine moeite lijkt me dan iets totaal opnieuw opbouwen.....

Ik zou gewoon het geld terugvragen. Dit klinkt zeer onprofessioneel van hun kant.
Verstand van zaken hebben ze niet, en wat ze over downgraden zeggen slaat kant nog wal....
hehe... Spreken ze zichzelf nu niet echt tegen? :)

Script Requirements

***** is built on the CakePHP 1.3 framework and needs PHP 5 and mySQL 5 installed on the server. The script is also compatible with the latest version of PHP 5.3+

Dit geeft mij toch het gevoel dat het niet helemaal pluis is...
Ja zie het ook ze zeggen dat het compatibel met de nieuwste versie.
Ik zal hem daar nog over berichten

Waar ik mee zit is dat ik het een mooi platform vind,
maar ik wil geen grote problemen krijgen later.

[size=xsmall]Toevoeging op 17/09/2012 12:03:54:[/size]

Ik heb het gevraag en hij heeft het niet beantwoord maar nu verwijzen ze me door naar een ander persoon.

Vaag allemaal, ik ga denk ik gewoon mijn geld terug vragen.

Ik heb het gevraag en hij heeft het niet beantwoord maar nu verwijzen ze me door naar een ander persoon.

Misschien krijg je nu bericht van iemand met verstand van zaken. :)

Zo'n script is volgens mij vrij eenvoudig te maken.
Er zijn meer 'clonen' van dit script.
Dus als je het echt beu bent kan je je geld terug vragen, maar zou even afwachten wat die ander persoon je wijs wil maken. ;)
Nu heeft iemand anders gereageerd:

Just now i heard from installation team,

Please downgrade your php version as per the installation team suggestion,,, because your current version it may occur some issues in near future,

Once your site get more traffic that time if the issues occurred its leads to cause more for you,,, for that reason alone to provide best,,, team suggest to downgrade your php version thats all

I hope you understand the situation,

Please co operate with team
Ik had anders nu direct mijn geld teruggevraagd bij die apen.
Wat een waardeloos advies van hun.
Ik ging me geld terug vragen.
Als ik een script zou krijgen waarvoor ik down graden moet van me server, dan weet ik al dat er dingen goed miss is in het script die is aan gekocht.
Ja, inderdaad ik ga gelijk mijn geld terug vragen.

Nou, met zo'n antwoord zou ik echt mijn geld terug gaan vragen.

Dus wat ze zeggen is dat als in de toekomst er meer verkeer toeneemt, dan krijg je met jou php versie problemen. Volgens mij heeft dat totaal geen invloed op de php versie maar op de server en zijn capaciteit.

Ze hangen hier echt een broodje aap op.

En dan hebben ze nog het lef ook om te vragen om mee te werken aan het team??

EDIT zat te eten.. :)
Laat nog wel even wat weten of het allemaal goed is gekomen..
Ja, schandalig. Ik vraag nu mijn geld terug, ik hoop dat die dat gelijk doet.
Anders doe ik een Paypal claim.
Maar ja toch jammer, ik vond het qua uiterlijk en hoe het werkt een best mooi script.
Ik weet niet of ik zo'n soortgelijke script kan vinden meeste zijn niet echt goed.

Is het duur om dit te laten maken?

Ja ik laat alles wel even weten.
Bedankt voor de steun jongens!

Reageren