Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat wanneer ik een bestand via FTP (met Filezilla) upload naar mijn server, alle regels in een bestand naar een enkele regel worden omgezet.
Dit:
<?php
echo 'Hello world';
?>
wordt:
<?php echo 'Hello world';?>
Nu wil ik een systeem overzetten vanaf een andere server waar heel vaak //comment in gebruikt wordt. Alles op een regel haalt alles dus overhoop..
Het is van een windows naar een windows server. Ik gebruik notepad++. Als ik het bestand offline open laat hij het mooi zien, maar als ik het bestand dan weer download en her-open dan staat alles maar op een regel.
Huh?
Het bestand ziet er goed uit. Je upload het naar een windows server. Dan download je het weer en dan is het niet meer hetzelfde in dezelfde editor waarin je het gemaakt hebt?
Ja, ik krijg een internal server error. Het zal ongetwijfeld wel werken als ik de comments er uit filter. Ik zal het even met een ander bestand proberen.
Met een ander bestand heb ik precies hetzelfde probleem.
Ik had al geprobeerd om te kijken in het log file maar die wordt helemaal niet aangemaakt. Ik heb toen een andere pagina aangemaakt met een opzettelijke fout (een semicolon vergeten) en daar maakte hij wel netjes een logfile voor aan. Ik denk dat het script door een onhandige comment niet goed leesbaar meer is?