Door
Albert de Wit
op 12-10-2012 17:13
gewijzigd op 12-10-2012 17:37
6.265 views
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at
Deze foutmelding krijg ik. Waarom? Google verteld mij dat ik geen php ervoor mag uitvoeren. Andere sites zeggen dat ik helemaal niks mag uitvoeren. Zelf heb ik op localhost iets waar ik gewoon eerst output heb en dan header('Location: index.php'); heb waar die het gewoon doet. Ligt dit aan de versie van PHP ofzo?
In PHP moet je de headers verzenden VOOR iedere vorm van output, dus vóór je eerste echo maar ook mag er geen uitvoer zijn voor je <?php ?> statement. eerst een spatie of een lege regel of what ever zal je een foutmelding veroorzaken.
Oke, hoe verklaar ik dan dat in een testje van mij in mijn localhost het wel gewoon werkt nadat ik html als output heb gehad?
<html>
<head>
</head>
<body>
<?php
echo 'awdawwd';
if (isset($_GET['blah'])){
header('Location: index.php?bluhawd');
exit();
}
?>
</body>
</html>
Dit werkt wel gewoon in mijn localhost.
Als dit wel werkt in mijn localhost, waarom zeg je dan dat zoiets nooit werkt? Je kraamt eigenlijk gewoon dikke onzin uit want schijnbaar lukt het mij wel.
Als dit wel werkt in mijn localhost, waarom zeg je dan dat zoiets nooit werkt? Je kraamt eigenlijk gewoon dikke onzin uit want schijnbaar lukt het mij wel.
Albert, in dat geval wens ik je veel succes. Bij deze help ik je ook niet meer.