Door
Albert de Wit
op 12-10-2012 17:13
gewijzigd op 12-10-2012 17:37
6.268 views
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at
Deze foutmelding krijg ik. Waarom? Google verteld mij dat ik geen php ervoor mag uitvoeren. Andere sites zeggen dat ik helemaal niks mag uitvoeren. Zelf heb ik op localhost iets waar ik gewoon eerst output heb en dan header('Location: index.php'); heb waar die het gewoon doet. Ligt dit aan de versie van PHP ofzo?
Albert iets wat op localhost wel werkt wil niet zeggen dat dit op een goede server ook werkt. output voor een redirect is niet toegestaan zoals eerder vermeld door leden en ik vind dat jou reactie op Cake ook helemaal niet kan. Als je de hulp die je hier krijgt ( wat overigens goed is ) niet waardeert dan zou ik mijn vraag ook niet stellen als ik jou was ( vooral als je daarna jezelf tegen gaat spreken ). Zoals Aar ook al zegt je kan instellingen fout hebben staan of niet aan hebben staan hiervoor kan je de
<?php
phpinfo();
?>
van je localhost raadplegen.
Overigens vind ik 000webhost nou niet bepaald een goede testserver.. gratis servertjes of hostruimtes zijn niet altijd goed.
Wat je moet doen is alle logica boven je HTML plaatsen en in je HTML alleen wat simpele if statements, loopjes en echo's. In jou geval: (vergeet doctype niet, belangrijkste element van je hele code, de rest mag je allemaal weglaten!!)